A havas pályával érkező 24. frissítés végre megérkezett.
Végre elérkezett a tél a PUBG játékmezején is. A PUBG Corp. rengeteg munkát tett bele ebbe az új pályába épp ezért rendkívül kíváncsiak a játékosok visszajelzésére, hiszen egy olyan újdonsággal próbálkoztak, amivel azelőtt még soha. Ahogyan a kiszivárgott információkból már megtudtuk, a 24. frissítés tényleg nagyobb kaliberű lett, aminek feltehetőleg mindenki fog örülni.
Új pálya: Vikendi
- A Vikendi egy 6×6 km-es pálya lett, ahogyan vártuk
- A meccsek itt gyorsabbak, mint Miramaron vagy Erangelen, de lassabbak mint Sanhokon
- A járművek könnyebben csúsznak meg és nehezebb irányítani őket, mint a korábbi pályákon
- Hógolyókat dobálhatunk a repülőgép felszállása előtt
- A lábnyomok ott maradnak a hóban egy bizonyos ideig, erre érdemes figyelni
Piros zóna
- A piros zónák középpontja a (biztonságos) play zone-on kívül helyezkedik el minden esetben
- Ahogy szűkül a játéktér, úgy szűkül a piros zóna mérete is
Kék zóna
- Az első biztonságos zóna sokkal kisebb lesz, mint korábban, viszont a további szűkülések nem lesznek olyan drasztikusak, épp ezért egy teljesen új játékmenetben lehet részünk
Spawn rate
- Az itemek spawnja szempontjából is egyedülálló lett az új pálya
- Lvl 3-as sisak megtalálható a world lootban
- A lvl3-as mellény spawn rate-jét megemelték a többi pályához képest
- A füstgránát szintén gyakrabban fordul elő a pályán
Új fegyver: G36C
- Az új fegyver a Scar-L helyére érkezik és egyelőre Vikendi exkluzív
- Alapvetően 30 darab 5,56 mm-es lövedék megy a tárba, ez extended mag segítségével 40-ig bővíthető
- Stockot nem tehetünk erre sem
Új jármű: Snowmobile
- Kizárólag a Vikendi pályán található meg
- Sokkal jobban lehet közlekedni a hóban a segítségével, de a többi terepen nem valami jó választás
- Maximum 2 ember utazhat vele
Replay Editor
- Dinamikus videoklipeket készíthetünk az új replay editor segítségével
- Különböző szögekből, rengeteg beállítás mellett vehetjük fel a legfontosabb pillanatainkat, amelyeket kedvünk szerint exportálhatunk az új szerkesztő segítségével
Játékmenet
- A levegőbeli karakteranimációkon javítottak
- A mozgás emiatt fluidabb, realisztikusabb lett
- Továbbfejlesztették a hit rendszert
- Jobban látható lesz, ha eltalálunk egy ellenfelünket
- Javították a képernyőn megjelenő vér effektet
- Az M16A4 kilőtt golyói között megnövelték a várakozási időt
- A molotov mostantól a járműben is sebezhet
- Abban az esetben nem sebez, ha nem az autónkra dobják
Ejtőernyőrendszer átdolgozása
Jelenleg még fejlesztés alatt, de majd december 10-én fogják behozni az újdonságokat.
- Átdolgozott szabadesés
- Új ejtőernyőzési animációk
- Nem kell megvárni, hogy leérjünk a földre, levághatjuk az ernyőnket
- A kiugrás esetén sérülhetünk természetesen
Átdolgozott rangrendszer
- A korábban bejelentett rangrendszer élesedett a teszt szerveren
UI/UX
- Új lobby téma a Vikendi pályának megfelelően
- Hóeffekttel és új háttérzenével fűszerezve
- A Store funkciókat kibővítették
- Minden itemet meg tudunk nézni vásárlás előtt
- Rendezhetjük az itemeket különféle szempontok szerint (ár, újdonság, kiemelt)
- A Career és a Leaderboard mostantól a Season menüpont alatt található meg
- Az ALT+K-val kikapcsolhatjuk a térkép feletti dinamikus súgót
- A pályaválasztó új köntöst kapott, így még átláthatóbb
- A Training Mode bekerült a “Play” menüpont alá
Teljesítmény
- Optimalizálták a lombozat és a növényzet renderelését
- Javították a CPU teljesítményt az objektum-létrehozási folyamat optimalizációjának köszönhetően
- A GPU teljesítményt javították a “Post Processing”-hez kapcsolódó medium és low beállítások esetén. Mostantól az Nvidia féle HBAO+ technológiát használják ezen beállítások esetében.
Hibajavítások
- Javítva a hiba, ami miatt minden fegyver különböző idő alatt volt tüzelésre kész a töltés után
- Javítva a hiba, ami miatt a járművekkel néha átmentünk az embereken, akik épp a hegyről gurultak le
- Javítva a hiba, ami miatt nem jött be a menü
- Javítva a hiba, ami miatt a fal mellett feküdve átlógott néha a fegyverünk a falon keresztül FPP módban
- Javítva, ami miatt nem a Replay módban nem működik a kamera, amint meghalt az adott ember, akit korábban néztünk
- Javítva a hiba, ami miatt ideiglenesen leesett az fps-ünk, ha a voice/sound beállításokat gyorsan állítottuk több alkalommal egymás után
- Mostantól az “UNKNOWN” felirat helyett a megfelelő szervert fogja mutatni a játék
- Kizárólag a mérkőzés elkezdése után
- Javítva a hiba, ami miatt a játékos és a játékost néző (spectate módban) ember különböző látszószögből látja a játékot
Forrás: PUBG Corp.
Ezt olvastad már?
Hivatalos: Jön a PUBG új rangrendszere – Minden infó, amit tudnod kell róla
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!