Counter Strike

Két hibajavító UPDATE is érkezett az éjjel, rekord gyorsasággal frissítették a Danger Zone-t


Több nagyobb hibát is kijavított a Valve, ráadásul rekord idő alatt.

Szombat hajnalban érkezett két apró, de annál jelentősebb hibajavító UPDATE a CS:GO-hoz. Nézzük is mit tartogat számunkra a changelog, amiben már összefésültük a két UPDATE tartalmát és méretét:

Renderelés

  • Kijavították azt a hibát, ami azt okozta, hogy a füstgránát és a molotov effektje teljesen átlátszó volt.
  • Az új felhasználóknak alapértelmezetten a “Borderless Windowed” módban indul a játék.
  • Az Intel GPU-t használó játékosok fellélegezhetnek, indításkor nem kell számítaniuk a játék összeomlására, az AMD-seknek még kicsit várni kell.

embed

Játékmenet

  • Javították a legutóbbi frissítéssel behozott ‘self-boost’ és ‘bullet penetration’ problémákat
  • Javították azt a hibát, amikor a játékosok nem spawnoltak újra körkezdéskor, ha épp egy olyan pályaelemre ugrottak fel ami guggolásra késztette őket.
  • A molotovok mostantól újra felrobbannak a levegőben nem DZ módokban.

CS:GO Danger Zone

  • A meccs nyertese mostantól a 2. helyezett szemszögéből láthatja a győzelmét.
  • Duo és Trió módokban a csapattársakat figyelmezteti a játék, ha egy csapattársuk meghal.
  • Mostantól állíthatjuk a győzelmi zene hangerejét.
  • A “Recent Teammates” fül mostantól mutatja a Danger Zone meccses csapattársainkat is.
  • A meccset kereső játékosok számát mostantól helyesen mutatja a játék.
  • Javították a hibát, amiben a győztes csapat nem tudott új meccset indítani a győzelmi képernyőről.
  • Pontosították a Frag Grenade, Diversion Device és Fire Bomb által szerzett killek helyszínének azonosítását.
  • Optimalizálták a memória használatát, amikor nem Danger Zone módban játszunk.
  • Mostantól 10 szín létezik a csapatok számára: zöld, szürke, kék, lila, rózsaszín, narancs, sárga, piros, világoskék és bézs.

A frissítés mérete: 2×20 MB

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva