R6

A konzol játékosok megint jól megszívták – Itt lenne az ideje külön balanszolni a 2 platformot!


Nomad és Kaid sokkal kevésbé szórakoztató konzolon.

Most már épp elég ideje elérhető Nomad és Kaid ahhoz, hogy az ember véleményt tudjon alkotni róluk – ezt meg is tette nemrég az egyik legjobb R6 youtuber, Get_Flanked egy videóban.

Elég hosszú, úgyhogy próbáljunk a lényegre koncentrálni. Egy mondatban összefoglalva ez a következő:

PC-n és konzolon különböző balansz frissítésekre lenne szükség.

Lássuk, hogy miért!

A félautomata fegyverek problémája

A félautomata fegyverekre mondhatjuk, hogy high skill, high reward mordályok, mert rengeteget sebeznek, de sokkal jobban büntetik az elhibázott lövéseket, mint az automaták.

Konzolon kisebb a fegyverek visszarúgása, mint PC-n (ez egy elég jó segítség), épp emiatt (no meg mert megengedőbb egy automata fegyver) az átlag játékos inkább utóbbit preferálja.

Ezzel nincs is gond általánosságban, de itt jön képbe Nomad és Kaid.

Képtalálat a következőre: „nomad kaid r6”
forrás: altchar

Kaid AUG A3-ja a játék egyik (ha nem) a legrosszabb SMG-je: keveset sebez és alacsony a tüzelési sebessége is.

A TCSG 12 shotgun szuper, ahogy a .44 Auto MAG pisztoly is, de ezek félautomaták, nehéz velük célozni – főleg, hogy utóbbi visszarúgását (és sebzését) is nerfelték tesztszerveren:

Tesztszerver változtatások: Kaid és Nomad masszív nerfet kapott, Valkyrie is gyengült

Képtalálat a következőre: „kaid r6”
altchar

Mi a helyzet Nomaddal?

Az ARX200 egy teljesen jó AR, egyetlen hibája, hogy a tölténytára mindössze 20 golyót bír el, hamar kiürül a tár – pláne, ha konzolon vagyunk, ahol eleve nehezebb célozni. A youtuber megemlíti, hogy Hibanával is ez a gondja konzolon, de a Bearing-9 épp elég jó másodlagos opciót kínál ahhoz, hogy ne érezze igazán problémának ezt – Nomad esetében azonban a félautomata pisztoly marad, ha kiürül a tár.

Emiatt ha biztosra akar menni az átlag játékos, akkor az AK47M az ő választása a 40 golyós tár miatt, ami viszont szintén a legrosszabb AR-ek egyike.

Képtalálat a következőre: „nomad r6”
r6.ubi.com

Itt lenne az ideje külön balanszolni a két platformot: kezdésképp az AUG-on a fire rate-et fel lehetne vinni, valamint az ARX kaphatna nagyobb tárat konzolon.

Emellett a drónok hitboxát említi még gondnak: nehezebb kilőni őket, emiatt (főleg végjátékban) jóval nagyobb előnyt nyújtanak a támadóknak, mint PC-n – tehát a hitbox növelés lehetne megoldás például.

Mielőtt bárki nekünk, vagy a videósnak esne: ez az átlag játékosra vonatkozik, tudjuk, hogy van, aki körberöhögi az egészet, mert profin céloz.

Meglátjuk, hogy a Ubisoft hogy gondolkodik ilyen téren – viszonylag drasztikus változásról lenne szó, így maximum a következő év első szezonjával tudnánk elképzelni ennek a bevezetését.

Borító: weplay.tv

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva