A mikrolag újra előjött jó pár embernél.
A 24. update a rengeteg újdonságon túl hozott magával néhány hibát, amit az ünnepek után javított is a PUBG Corp. Az egyik ezek közül a ‘windowed bug’ volt, emiatt mindig ablakos módban indult a játék, illetve elég sok fps-től elestünk. Úgy tűnik hogy a javítás után sem jött minden helyre, az fps-sel még mindig vannak gondok.
A szörnyű mikroszaggatást szép lassan megoldották, ami nem csoda, hiszen rengeteg embert zavart, de úgy tűnik, hogy ismét visszatért a jelenség. A játékosok ismét elég szerteágazó fps problémákról számoltak be:
- Egyeseknek az fps-e nem változott, ám a játék be-beszaggat, korántsem olyan fluid, mint korábban a patch-ek előtt volt
- Másoknak az fps-e esett jókorát a régebbi pályákon és a Vikendin is egyaránt
- A szerencsésebbek csak Vikendin észleltek fps esést
Azt előre kijelenthetjük, hogy teljesen független a hardverektől, hiszen AMD-n, Intelen és Nvidián is ugyan úgy tapasztaltak a játékosok negatív irányú változásokat. A mikrolagot pedig egy i9 9900K+RTX 2080 Ti kombóval rendelkező játékos is megerősítette, szóval nem csak a gyengébb gépeken jön elő a probléma.
A PUBG Corp. nem erősítette meg a hibát egyelőre. Remélhetőleg ennek ellenére dolgoznak rajta a fejlesztők, mert ez csak egyre rosszabb lesz, egyesek szerint vissza kellene hozni az –sm4 paramétert, amivel az 1.0 előtti időkben eltűntek az árnyékok és sokkal jobban lehetett látni az ellenfeleket, ám a túl nagy előny miatt kivették a fejlesztők.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!