Ha a győzelem előtti utolsó körben történik, akkor persze nincs gond, ugyanúgy megkapjuk a wint.
Tipikus MM szituáció, amikor Solo Queue játékosként 4 összeszokott bajtárs mellé dob minket a gép. Ők TS-en vagy Discordon mindent tökéletesen infóznak egymásnak, mi meg csak szenvedünk némán. Ha szerencsénk van, néha Voice Chatre is mondanak valamit, hogy ne legyünk teljesen vakon.
Szinte mindenki találkozott már ezzel a jelenséggel. Ennek azonban van egy fokkal rosszabb változata is.
Mégpedig az, amikor az összeszokott négyes vagy poénból, vagy rosszindulatból egy már megnyert meccsen kikickeli az ötödik játékost. Ilyenkor két forgatókönyv létezik:
- ha az utolsó körben kickelik ki az ártatlan ötödiket, akkor nincs baj, ugyanúgy megkapja a győzelmet
- ha azonban legalább 2 kört lejátszik a csapat az ötödik nélkül, akkor már a győzelmet se kapja meg, és a Trust Factorja is leromlik
Emiatt az általánosan ismert szabály miatt egyre gyakoribb manapság, hogy 14:X-es állásnál kickelik az ötödiket, és onnan valahogy behúzzák a maradék két kört. Értelme semmi, pusztán gonoszkodás és szándékos kitolás a cél. Ráadásul mióta ingyenes a játék, sajnos még nagyobb divat lett a meccs végi kickelés.
A visszajelzések alapján rengeteg kezdőnek veszi el a kedvét a sok trollkodó smurf, akik az utolsó körben kirúgják Solo Queue-ból érkező társukat. A kisaccountot 1 perc alatt meg lehet csinálni, nem fáj nekik ha reportolják, ők viszont élvezik, ha alávághatnak másoknak.
A probléma nem újkeletű, régen is volt már ilyen a CS:GO-ban. Viszont az ingyenesség óta sokkal gyakrabban fordul elő, így itt lenne az ideje behozni azt, ami a League of Legends-ben már évek óta működik.
Rankeden nem indíthatunk 4 fős party-ban játékot, pont a fent említett gonoszkodás lehetősége miatt.
Szép gesztus volt a játék ingyenessé tétele, de most már ideje lenne azoknak a fejlesztéseknek is, hogy így is élvezhető legyen a játék.
Ezt olvastad már?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!