A bug oka egyszerű, még walkolva is túl gyors ilyenkor a karakter.
A walk gombot lenyomva tartva, a lépéshangokat ugyebár nem hallja az ellenfelünk. Sőt, elméletileg azt sem, ha a walk gombot lenyomva tartjuk és sétálás közben ugrunk egyet.
De csak elméletileg. Sajnos a CS:GO matek miatt azonban ez nem mindig igaz.
A játék ugyanis aszerint játssza le a lépéshangokat, hogy milyen gyorsan halad a karakter. A játékban 250 unit/másodperc az alap sebesség. Ez a sebesség akkor érvényes, ha kés van nálunk és futunk. Ez a maximum, ezt mindenki hallja is.
walk kép
Séta közben nem hall minket senki, ez pedig azért van, mert 135,3 unit/másodperces sebesség alatt nem ad ki hangot a játék. Sétálás során a normál futási sebesség 52%-ával halad a karakterünk, vagyis séta közben maximum 130 unit/másodperccel tudunk haladni, ami ugye bőven a 135,3-as határ alatt van.
Az ugrás közbeni lépéshangok viszont csak akkor hallhatóak az ellenfél számára, ha 126 unit/másodperc sebességnél gyorsabban halad a karakter, és ilyenkor ugrik egyet. Ez alatt már nem hall belőle semmit, bármilyen közel is állnak egymáshoz.
Na akkor számoljunk!
Ugye már említettük, sétálás során a normál futási sebesség 52%-ával halad a karakterünk. Tehát ha mondjuk AK-val a kézben futunk, az 215 unit/másodperc. Ennek a sétálós változata, vagyis az 52%-a pontosan 111,8 unit/másodperc. Mivel 126 alatt van, ha sétálás közben ugrunk egyet, senki nem fogja hallani, mert elég lassúak vagyunk.
- Késsel és C4-el viszont már borul a dolog. A 250-es tempó 52%-a ugyanis 130 unit/másodperc, ami bőven a 126-os határ fölé esik. Ha tehát késsel a kezünkben sétálunk és ugrunk egyet, azzal lényegében ellépjük magunkat.
- Gránáttal ugyanez a helyzet. 245 unit/másodperc az itteni normál tempó, ennek az 52%-a 127,4 unit/másodperc, még ez is a 126-os határ fölé esik.
A megoldás egy sima átírás lenne a Valve részéről, meg kellene emelni a 126-os alsó határt. Akár 130,1 unit/másodpercre, akár az egyszerűség kedvéért oda, ahol a sétálás hanghatára is van, 135,3 unit/másodpercre.
Ez a 126-os határ teljesen logikátlan és felesleges, csak elrontja a silent jump lehetőségét késsel, C4-el és gránáttal. Valve pls, fix this!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!