Counter Strike

Nem árt odafigyelni! Hibás hangot ad a silent jump késsel, gránáttal és C4-el is


A bug oka egyszerű, még walkolva is túl gyors ilyenkor a karakter.

A walk gombot lenyomva tartva, a lépéshangokat ugyebár nem hallja az ellenfelünk. Sőt, elméletileg azt sem, ha a walk gombot lenyomva tartjuk és sétálás közben ugrunk egyet.

De csak elméletileg. Sajnos a CS:GO matek miatt azonban ez nem mindig igaz.

A játék ugyanis aszerint játssza le a lépéshangokat, hogy milyen gyorsan halad a karakter. A játékban 250 unit/másodperc az alap sebesség. Ez a sebesség akkor érvényes, ha kés van nálunk és futunk. Ez a maximum, ezt mindenki hallja is.

walk kép

Séta közben nem hall minket senki, ez pedig azért van, mert 135,3 unit/másodperces sebesség alatt nem ad ki hangot a játék. Sétálás során a normál futási sebesség 52%-ával halad a karakterünk, vagyis séta közben maximum 130 unit/másodperccel tudunk haladni, ami ugye bőven a 135,3-as határ alatt van.

Az ugrás közbeni lépéshangok viszont csak akkor hallhatóak az ellenfél számára, ha 126 unit/másodperc sebességnél gyorsabban halad a karakter, és ilyenkor ugrik egyet. Ez alatt már nem hall belőle semmit, bármilyen közel is állnak egymáshoz.

Na akkor számoljunk!

Ugye már említettük, sétálás során a normál futási sebesség 52%-ával halad a karakterünk. Tehát ha mondjuk AK-val a kézben futunk, az 215 unit/másodperc. Ennek a sétálós változata, vagyis az 52%-a pontosan 111,8 unit/másodperc. Mivel 126 alatt van, ha sétálás közben ugrunk egyet, senki nem fogja hallani, mert elég lassúak vagyunk.

  • Késsel és C4-el viszont már borul a dolog. A 250-es tempó 52%-a ugyanis 130 unit/másodperc, ami bőven a 126-os határ fölé esik. Ha tehát késsel a kezünkben sétálunk és ugrunk egyet, azzal lényegében ellépjük magunkat.
  • Gránáttal ugyanez a helyzet. 245 unit/másodperc az itteni normál tempó, ennek az 52%-a 127,4 unit/másodperc, még ez is a 126-os határ fölé esik.

A megoldás egy sima átírás lenne a Valve részéről, meg kellene emelni a 126-os alsó határt. Akár 130,1 unit/másodpercre, akár az egyszerűség kedvéért oda, ahol a sétálás hanghatára is van, 135,3 unit/másodpercre.

Ez a 126-os határ teljesen logikátlan és felesleges, csak elrontja a silent jump lehetőségét késsel, C4-el és gránáttal. Valve pls, fix this!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva