R6

R6 tesztszerver: Caveira pisztolya méretes nerfet kapott, Clash fegyverét reworkölték, gyengültek Rookék


Frissült a tesztszerver, mutatjuk az újdonságokat.

Pár napja már frissült a tesztszerver a játékban, akkor többnyire bug fixek érkeztek:

R6 tesztszerver: kisebb nerfet kapott az Airjab+Claymore interakció, buffolták Kaid fegyverét konzolon

Pár nap elteltével ennél komolyabb változtatásokat eszközölt a Ubisoft, lássuk milyen balanszolás történt!

Caveira

Képtalálat a következőre: „caveira rainbow six siege”
steemkr

A brazil védő alacsonyabb szinteken igencsak erős (Pro League-ben viszont elhanyagolt), így a következő pisztoly nerfek ezzel a célzattal történtek jó eséllyel (hosszabb távon érzésem szerint kinéz neki egy rework):

  • A sebzése 99-ről 65-re csökkent

  • A sebzés csökkenése távolra lövésnél (érthetőbben fogalmazva damage dropoff) megnőtt, egészen konkrétan a többi pisztolyhoz hasonló mértékre

  • 15-ről 12-re csökkent a tár

  • Nőtt a fegyver visszarúgása

  • Nőtt a csípőből való lövés (hipfire)

Clash

Képtalálat a következőre: „clash rainbow six siege”
pcgamesn

Láthatóan segíteni akarnak neki, hogy killeket is szerezhessen (a múltkori pajzs sebzés buff is ezt mutatja), most épp az SPSMG9 erősödött:

  • Automata fegyver lett belőle (!)
  • A visszarúgása változott (vélhetően nőtt, hogy hasonló legyen a többi machine pistolhoz)
  • 161-re nőtt a teljes rendelkezésre álló tölténymennyiség (121-ről)
  • 33-ra nőtt a sebzése 30-ról

Két relatíve kisebb változtatás is volt: Kaid SMG-jének a rácélzási sebességét (ADS) buffolták, 33%-kal gyorsabb lett, valamint Doc és Rook MP5-jának sebzését 27-re levitték (30-ról).

A részleteket és egyéb bugok kijavításait IDE kattintva olvashatjátok el.

Összességében nem rossz változtatások, bár a Caveira nerf mértéke első ránézésre túlzottan nagynak tűnik, de majd elválik idővel.

Borító

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva