Frissült a tesztszerver, mutatjuk az újdonságokat.
Pár napja már frissült a tesztszerver a játékban, akkor többnyire bug fixek érkeztek:
Pár nap elteltével ennél komolyabb változtatásokat eszközölt a Ubisoft, lássuk milyen balanszolás történt!
Caveira
A brazil védő alacsonyabb szinteken igencsak erős (Pro League-ben viszont elhanyagolt), így a következő pisztoly nerfek ezzel a célzattal történtek jó eséllyel (hosszabb távon érzésem szerint kinéz neki egy rework):
A sebzése 99-ről 65-re csökkent
A sebzés csökkenése távolra lövésnél (érthetőbben fogalmazva damage dropoff) megnőtt, egészen konkrétan a többi pisztolyhoz hasonló mértékre
15-ről 12-re csökkent a tár
Nőtt a fegyver visszarúgása
Nőtt a csípőből való lövés (hipfire)
Clash
Láthatóan segíteni akarnak neki, hogy killeket is szerezhessen (a múltkori pajzs sebzés buff is ezt mutatja), most épp az SPSMG9 erősödött:
- Automata fegyver lett belőle (!)
- A visszarúgása változott (vélhetően nőtt, hogy hasonló legyen a többi machine pistolhoz)
- 161-re nőtt a teljes rendelkezésre álló tölténymennyiség (121-ről)
- 33-ra nőtt a sebzése 30-ról
Két relatíve kisebb változtatás is volt: Kaid SMG-jének a rácélzási sebességét (ADS) buffolták, 33%-kal gyorsabb lett, valamint Doc és Rook MP5-jának sebzését 27-re levitték (30-ról).
A részleteket és egyéb bugok kijavításait IDE kattintva olvashatjátok el.
Összességében nem rossz változtatások, bár a Caveira nerf mértéke első ránézésre túlzottan nagynak tűnik, de majd elválik idővel.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!