PUBG

Hogy lesz ebből esport? Óriási probléma van a PUBG fegyvereivel


Már megint egy újabb érdekességet fedeztek fel a PUBG-vel kapcsolatban.

Nemrég beszámoltunk WackyJacky felfedezéséről, amiből kiderült, hogy teljesen más a fegyverek kezelése különböző fps mellett.  Úgy tűnik, hogy közel sem olyan egyszerű ez a probléma, sokkal több dolog van a felszín alatt. A probléma gyökerére MutuTutu jött rá és úgy tűnik, hogy ez a hiba rendesen közbeszól a tűzpárbajokba.

A fegyverek specifikáció szinkronban vannak az fps-ünkkel. Ha a fegyver egy másodperc alatt 10 golyót lő ki, akkor mondjuk 30 fps mellett nincs semmiféle gond, a fegyver a maximális tűzgyorsasággal lő, ám némileg nehezebb megfogni. Abban az esetben, ha mondjuk ugyan ezen fegyvert nem 30, hanem 31 vagy 32 fps mellett használjuk, akkor nem fog megfelelően szinkronizálódni, ezért teljesen más lesz a tűzgyorsasága és a kezelése.

A helyzetet bonyolítja, hogy minden fegyverhez más értékek tartoznak, szóval ha 120-ra korlátozzuk az fps-ünket, abban az esetben az AKM-mel nagyszerűen tudunk tüzelni, ám egy Grozával már korántsem biztos, hogy ugyan olyan jól fog menni.  Az fps ingadozásokkor is ugyan ez a probléma áll fent, tehát nem elég, hogy a rendkívül nehézkes patternt kezelnünk kell, emellett még bejön ez is, amivel még számolni sem tudunk, hiszen az fps ingadozásnak köszönhetően teljesen véletlenszerűen hat a fegyverekre ez a játékhiba. Össze is szedték egy táblázatban, hogy pontosan hogy hat az fps az egyes fegyverek tűzerejére.

A PUBG közösségi menedzsere, Hawkinz is megszólalt az ügyben, bár nem túl sokat tett hozzá:

“Köszönünk mindent srácok! Nyilvánvalóan egy nem megfelelő technikai válasz nem illik ide. Ez elég komplikált és egy jóval részletekbe menő technikai választ igényel. Dolgozni fogunk a játékmenetért felelős csapattal és a fejlesztőkkel azért, hogy jobban érthető magyarázatot adhassunk a hétvégét követően. “

A válaszból ítélve még az is lehet, hogy ez szándékosan van így a játékban, ami több, mint unfair. Egyedül arra tudunk gondolni, hogy annak idején ezzel a szinkronizációval tudták megoldani a fegyverek különböző kezelését, amit át kell dolgozni teljesen abban az esetben, ha tényleg ez a probléma.

Kíváncsian várjuk azt a magyarázatot…

Ezt olvastad már?

Végre megerősítették: Egy héten belül jön az éjjeli mód és jó pár további újdonság

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva