A tesztszerver változtatásai bekerülnek a játékba is.
Elérkeztünk az első igazán komoly frissítéshez az Operation Wind Bastion során: begurult a Y3S4.2 patch!
Korábban már írtunk arról, hogy potenciálisan milyen változtatások jöhetnek – ezek kerültek fel a tesztszerverre:
Nos a Ubisoft úgy tűnik, hogy ideálisnak tartotta mind a Caveira nerfet, mind pedig a Clash mini reworkot (fegyvere terén), ugyanis nem változtattak a tesztszerverre bekészített újdonságokon.
A rend kedvéért álljon itt az, hogy mi változott.
Caveira
- A sebzése 99-ről 65-re csökkent
A sebzés csökkenése távolra lövésnél (érthetőbben fogalmazva damage dropoff) megnőtt, egészen konkrétan a többi pisztolyhoz hasonló mértékre
15-ről 12-re csökkent a tár
Nőtt a fegyver visszarúgása
Nőtt a csípőből való lövés (hipfire)
Clash
Az SPSMG9 erősödött:
- Automata fegyver lett belőle
- A visszarúgása változott
- 161-re nőtt a teljes rendelkezésre álló tölténymennyiség (121-ről)
- 33-ra nőtt a sebzése 30-ról
Nem állítjuk, hogy igazi fragger lesz Clash-ből, de jóval használhatóbbá válik killek terén is.
Ezeken kívül Kaid SMG-jének a rácélzási sebességét (ADS) buffolták, 33%-kal gyorsabb lett, valamint Doc és Rook MP5-jának sebzését 27-re levitték (30-ról).
Lion
Már írtunk arról, hogy Pengu szerint készen van az új Lion:
A G2 sztárja megtörte a csendet a Lion rework ügyben: már készen van, csak nem tették be
Most a Ubisoft is nyilatkozott, úgy tűnik, hogy már csak az utolsó simításokat végzik:
“Megvizsgáltuk és validáltuk azokat a tervezési változtatásokat, amelyeket végre szeretnénk hajtani, már csak bizonyos paramétereket rögzítünk és az UI (felhasználói felület), illetve az audio visszajelzéseire várunk. A Six Invitational során fogunk további információkat megosztani!”
Arról még nincs hír, hogy mikor lesz éles a patch (melyet IDE kattintva olvashattok el az eredeti oldalon), de az eddigi trendeket megfigyelve várhatóan jövőhét első felében.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!