Megvariálta a dolgot a Blizzard.
Bepörgött az élet az Overwatch háza táján, ugyanis bemutatták a legújabb pályát, melyet már jó pár órája ki is próbálhatunk a PTR szerveren:
Új Assault pályát kaptunk PTR-en, a legújabb helyszín Párizs
De nem ez volt az egyetlen újdonság a tesztszerveren, az armor, pajzs és életpont működése is változott. Emellett pedig még egy rakás bug javítását is megkaptunk melyeket IDE kattintva olvashattok végig. De vissza az armor-pajzs-életpont háromszöghöz!
A nem helyreállítható élet, pajzs és armor előbb fogy el mostantól, mint ugyanezen hármas helyreállítható verziója.
Korábban így zajlott a sorrend:
- nem helyreállítható pajzs
- helyreállítható pajzs
- nem helyreállítható armor
- helyreállítható armor
- nem helyreállítható élet
- helyreállítható élet
Mostantól előbb fogy el az összes, ami nem helyrerakható (elsőként a pajzs, aztán az armor, végül az élet), majd ugyanezek helyreállítható verziója ebben a sorrendben:
- nem helyreállítható pajzs
- nem helyreállítható armor
- nem helyreállítható élet
- helyreállítható pajzs
- helyreállítható armor
- helyreállítható élet
Vagyis előbb eltűnnek a nehezebben pótolható, nem helyreállítható bónuszok, és után kezd csak csökkenni, amit esetleg vissza tudunk majd tölteni. A teamfightok felépítésébe jócskán beleszólhat ez a változás, amivel innentől nem árt tisztában lenni!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!