Overwatch

Nem csak az új pálya érkezett: változott a pajzsok, armor és életpont működése is


Megvariálta a dolgot a Blizzard.

Bepörgött az élet az Overwatch háza táján, ugyanis bemutatták a legújabb pályát, melyet már jó pár órája ki is próbálhatunk a PTR szerveren:

Új Assault pályát kaptunk PTR-en, a legújabb helyszín Párizs

De nem ez volt az egyetlen újdonság a tesztszerveren, az armor, pajzs és életpont működése is változott. Emellett pedig még egy rakás bug javítását is megkaptunk melyeket IDE kattintva olvashattok végig. De vissza az armor-pajzs-életpont háromszöghöz!

A nem helyreállítható élet, pajzs és armor előbb fogy el mostantól, mint ugyanezen hármas helyreállítható verziója.

Korábban így zajlott a sorrend:

  • nem helyreállítható pajzs
  • helyreállítható pajzs
  • nem helyreállítható armor
  • helyreállítható armor
  • nem helyreállítható élet
  • helyreállítható élet
Képtalálat a következőre: „zarya overwatch shield”
forrás: US armor

Mostantól előbb fogy el az összes, ami nem helyrerakható (elsőként a pajzs, aztán az armor, végül az élet), majd ugyanezek helyreállítható verziója ebben a sorrendben:

  • nem helyreállítható pajzs
  • nem helyreállítható armor
  • nem helyreállítható élet
  • helyreállítható pajzs
  • helyreállítható armor
  • helyreállítható élet

Vagyis előbb eltűnnek a nehezebben pótolható, nem helyreállítható bónuszok, és után kezd csak csökkenni, amit esetleg vissza tudunk majd tölteni. A teamfightok felépítésébe jócskán beleszólhat ez a változás, amivel innentől nem árt tisztában lenni!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva