PUBG

A csúszások után végre megérkezett a 25. update az éles szerverekre!


Végre mindenki kipróbálhatja a másodlagos sightot!

Hihetetlen, hogy hogy megy az idő, ez már a 25. frissítés Miramar megérkezése (aka. 1.0) óta. Ahogyan azt a PUBG Corp. megígérte egy kis csúszás után meg is érkezett a frissítés az éles szerverre. Jó pár miniupdate érkezett a teszt szerverre kerülés óta és a hómotor is eltűnt, ugyanis nem tudták kijavítani a bugot, ami a repülését okozta. Az új fegyver és a másodlagos sight viszont

Új fegyver: Bizon

Az új SMG végre bekerült a játékba

  • Kizárólag Vikendin és Erangelen lesz megtalálható
  • 9 mm-es lövedékkel funkcionál és 53 lőszer fér el a tárban
  • A következő kiegészítőkkel tudjuk felszerelni: flash hider, compensator, scope-ok,  és másodlagos sight

Új kiegészítő: Másodlagos Sight

  • A másodlagos sightot a fegyverünk második scope slotjához tudjuk csatlakoztatni
  • Alapból az Alt+jobb klikkre van állítva, ezt természetesen a beállításokban átbindelheti bárki
  • A következő fegyvertípusokon használható: AR, DMR, SR, SMG, shotgun, LMG
  • A következő fegyvereken használható:
    • AR – Beryl M762, AKM, AUG, M416, Mutant, QBZ, SCAR-L, G36C
    • DMR – SLR, Mini14, Mk14, QBU, SKS
    • SR – AWM, M24, Kar98k
    • SMG – UMP, Vector, Bizon
    • Shotgun – S12K
    • LMG – M249
  • A frissítés után némileg megváltoznak a képernyőnkön a fegyverek, ám csak a nézetet érinti, semmi más nem változik beleértve az ADS-t, a visszarúgást és a látószöget.

Időjárás

Vikendi megkapta az új éjjeli módot!

  • Holdfény: Az éjjeli módok ellenére a nagy világító szuperholdnak köszönhetően könnyebben azonosíthatjuk az ellenfeleinket.

Survivor Pass: Vikendi 

  • Az összes kupont beválthatjuk a supply dropból
  • Végre egy gombbal is felszedhetjük mostantól a küldetésekért járó XP-t a “Claim All” felirat segítségével
  • Mostantól 1 helyett 3-szor is kérhetünk új napi küldetést
  • Balanszolják a nehéz küldetéseket

Játékmenet

  • Mostantól kevésbé fognak sebződni a mellények, ugyanis korábban a sebzések 100%-át jóváírták, ezen most módosítottak.
  • Módosítottak az eldobható gránátfélék sebzésén
    • Ha valaki egy vékony tárgy (pl.: lámpaoszlop) mögött bújik, az is ugyan úgy fog sebződni
  • A gránátok eldobásakor megjelenő röppálya mostantól az eldobás pillanatáig jelezni fogja a gránát röppályáját
  • Rövidebb időt fog igénybe venni az ejtőernyőnk kihúzása, a jobb irányíthatóság érdekében
  • A biztonságos zóna jóval távolabb lesz Vikendin a pálya középpontjától. Emellett az utolsó kék zóna többet fog sebezni.
  • Változtattak Vikendi lootján
    • Kevesebb SMG, több AR spawn
    • Kevesebb DMR, helyette növelt SR szám
    • Kevesebb Lvl3-as sisak és mellény
    • Balanszolt kiegészítő és egyéb item spawn

UI/UX

  • Mostantól beállíthatjuk, hogy csak a barátaink hívhassanak meg a lobby-ba
  • Új offline mód: Szabadon elrejthetjük, hogy online vagyunk
  • Beállíthatjuk, hogy mi legyen az alapvető tüzelési mód fegyverenként! (auto-ra álíthatunk mindent!)
  • Megnézhetjük (alapból a J gombbal) a fegyverünk tulajdonságait

Teljesítmény

  • Optimalizálták a teljesítményt a látható lépések módosításával (Vikendin)
  • Javították a lobby-ban, illetve az intventory megnyitásakor jelentkező fps dropot

Skinek & Itemek

  • Megjöttek a BattleStatos fegyverek, ezeken látszódik, hogy az adott fegyverrel hány ellenfelet öltünk meg
    • A J-vel tudjuk megnézni ezt (inspect)
    • Ezeket a fegyvereket [BATTLESTAT] címkével látták el
  • Csak akkor számolja az öléseket, amikor az eredeti felhasználója használja az adott fegyvert
    • Ha más veszi fel, akkor le lesz zárva a panel
    • Ha eladjuk a fegyvert, akkor nullázódik a számláló
  • Új láda: EAST ERANGEL POLICE CRATE
    • Kizárólag az East Erangel Police Key segítségével tudjuk majd kinyitni

Íme a láda tartalma:

  • A 2018 Fall láda bekerült a random ládák közé

Ennek megfelelően a következő a random ládák nyitási esélye:

Hibajavítások

Általános

  • Javítva a TPP-n jelentkező POV hiba, ami a 3. személyű nézet esetén az ALT megnyomásakor jött elő
  • Javítva a hiba, ami miatt a vér effekt nem látszódott megfelelően számos alkalommal
  • Javítva a hiba, ami miatt az ’emote kerék’ játékon belül és kívül máshogy jelent meg
  • Javítva a hiba, ami miatt szellem lépéshangokat hallhattunk, ha az UZI-nk tára üres volt
  • Javítva a hiba, ami miatt a drop egy pillanatra úgy nézett ki, mintha a földbe ragadt volna, majd a teljes földre érésekor került vissza a felszínre
  • Javítva a hiba, ami miatt a járművek helyzete rosszul jelent meg
  • Javítva a hiba, ami miatt a csapattársunk UI-ja megjelent, annak ellenére, hogy a játékos lelépett a meccs kezdete előtt
  • Javítva a hiba, ami miatt a kill feeden nem helyes sorrendben látszódott, hogy kit knockoltak és kit öltek meg ököllel
  • Javítva a hiba, ami miatt nem látszódott a játékos neve és nem tudtuk reportolni, ha az egy járműben ült
  • Javítva a hiba, ami miatt a motorkerékpár motorja nem állt le, annak ellenére, hogy a játékos leállította volna
  • Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett több itemet felvenni, noha helyünk az volt a raktárunkban
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékos nem sebződött egyáltalán, ha az autóból a becsapódás pillanata előtt kiugrott
  • Javítva a szaggatás, ami FPP módban akkor jött elő, ha egy scope-ból kizoomoltunk
  • Javítva a jármű eltűnését okozó hiba, ez akkor jelentkezett, ha egy játékos újra csatlakozott, miközben a járműben ült
  • A lobby-t 32:9-es képarányokhoz is optimalizálták
  • Javítva a hiba, ami miatt a jelölőnk (marker) a halálunk után nem tűnt el, hiába nyomtuk meg a ‘Delete’ gombot
  • Javítva a hiba, ami miatt a motor könnyen felborult és átpördült, ha lassabban akartunk irányt változtatni
  • Javítva a TPP-ben előjövő hiba, ami miatt az ajtókat távolabbról is ki lehetett nyitni

Világ

  • Javítva a hiba, ami miatt a járművek számos épületbe beakadhattak Erangelen
  • Javítva a hiba, ami miatt a sziklák egy bizonyos távolságból nem voltak láthatóak Erangelen és Sanhokon
  • Javítva a hiba, ami miatt Sanhokon és Vikendin bizonyos kerítéseket csak egy oldalról lehetett átlőni
  • Javítva a hiba, ami miatt számos objektum hiányzott Sanhokon
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok számos objektumon keresztül átmehettek, vagy beszorulhattak Sanhokon
  • Javítva a hiba, ami miatt a karakterünk nem tudott felállni, ha közvetlenül egy egyedi szikla mellett feküdt Sanhokon
  • Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett bizonyos tárgyakat felvenni Vikendin
  • Mostantól akkor is hagyunk lábnyomokat a hóban, ha ugrálunk

Újabb hotfixek:

Január 28.

  • Javítva a hiba, ami megakadályozta, hogy balra hajoljunk a másodlagos sighttal való célzás közben
  • Javítva a hiba, ami miatt a hangtompítós Bizon hangja megegyezett a hangtompítós Vectoréval

Január 29

  • Javítva a hiba, ami nem engedte, hogy megjelenjen az ablak amikor, más lootjából csak egy bizonyos számú itemet szeretnénk felvenni
  • Javítva a hiba, ami miatt az egész töltényadagot felvette, nem csak a kijelölt darabszámot
  • Javítva a hiba, ami a tele tár fegyverek esetén “kiürítette a tárat” 1 töltény kilövése után
  • Javítva a hiba, ami miatt a kiírt töltény nem valós értéket mutatott

Január 30

  • Javítva a hiba, ami miatt TPP módban nem fordult a karakter ADS módban
  • Javítva a hiba, ami miatt a karakter modellje nem fordult healelés közben
  • Javítva a hiba, ami miatt a tüzelési mód single-ön maradt, hiába állítottuk át auto-ra
  • Javítva a hiba, ami miatt a hamarabb megtelt a táska, ha gyorsan egymás után vettük fel a tárgyakat

Ezt olvastad már?

Ezúttal a csapatmunkáé a főszerep! – Íme a 7. heti küldetések

 

 

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva