PUBG

Mi történt a fegyverbotrány kirobbanása óta? – A PUBG Corp. újból megszólalt


Újabb probléma, ami még mindig javításra vár.

A PUBG-ben található fegyverek kezelése nem egy leányálom, főleg akkor, ha az fps-ünk is ingadozik mellette. Erről először WackyJacky számolt be, ám ekkor még csak a felszínt kapargatta a youtuber. Később kiderült, hogy minden fegyver kezelésére kihat az fps-ünk, ezt egy játékos osztotta meg a redditen a nagyközönséggel. Végül az Epic beismerte, hogy náluk van a probléma és a későbbi patch-ben javítják a dolgot. Ez mind szép és jó, ám a PUBG Corp. megígérte, hogy részletes technikai tájékoztatást ad az esetről még az elkövetkezendő héten, azóta eltelt 2 hét és semmit nem írtak. A problémát főként az okozza, hogy a PUBG még mindig egy korántsem friss Unreal Engine 4 motort használ, szóval ha az Epic kitolja a fixet, az még nem fogja megoldani a PUBG-ben a gondot.

Az ígérgetés másoknak is feltűnt, ezért redditen rákérdeztek a PUBG Corp.-nál is, hogy mi a helyzet, akik válaszoltak is nemsokkal később:

Hawkinz, a PUBG Corp. közösségi menedzsere ígérte meg korábban, hogy foglalkozik az üggyel, ám egy kicsit elhamarkodottan nyilatkozott az időpontról. Megnyugtatott, hogy nem feledkeztek meg a dologról, csak próbálják elmagyarázni, hogy mi a probléma és hogy mit fognak tenni annak érdekében, hogy megszűnjön. Hamarosan egy hivatalos bejegyzést is közzé fognak tenni az ütemtervről, de eléggé el vannak csúszva jelenleg, ám ettől függetlenül meg fogják oldani a problémát remélhetőleg. Persze az fps és a desync problémáról is ugyan ezt mondták korábban, szóval mi még némileg szkeptikusak vagyunk a “javítással” kapcsolatban.

Ezt olvastad már?

Hamarosan botokkal és javítókészletekkel bővül a PUBG!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva