A tesztelések során többször felmerül, de a játék végső változatába már nem került be az esésből származó sebzés.
Jeff Kaplan szeret beszélgetni a közösséggel, ezt már régóta tudjuk. A leakelt infókat, a szabálymagyarázatokat vagy éppen az aktuális nerfek indoklását pedig mindig szívesen fogadják az Overwatch játékosai.
A legutóbbi alkalommal Jeff a Fall Damage történetét mesélte el, az Overwatch szempontjából.
“Widowmaker esetében furcsának tűnt és nem illett volna bele a karakterbe, ha simán felhúzza magát a magaslati pozíciókba, de ahhoz már nem elég ügyes, hogy sebződés nélkül le is ugorjon onnan. A tesztelések során fentről lefelé is grapplinggel közlekedett, ami elég kínosan festett.”
De nem csak Widowmaker volt az egyedüli, akinél felmerült ez e probléma.
“Pharah esete kifejezetten furcsa volt. Ha nem indítottuk be a jet packet a földet érés előtt, egyszerűen szétfröccsent leérkezéskor. Reaper ugyanez, simán feltereportál a magasba, de lejönni már nem tud?”
Ha jobban belegondolunk, Reaper esete tényleg furcsán festhetett a tesztelésnél. A magasból várja, hogy betöltődjön az ulti, de leugrani nem tud a magasból, hogy elsüsse, különben meghal a Fall Damage-től?
Kezdetben az Overwatch fejlesztői úgy döntöttek, hogy ezt a három karaktert kiveszik a Fall Damage működéséből. De itt további kérdések merültek fel, kiket lehetne még kivenni és kiket nem? Például a D.Va mech, a két Ninja, Hanzo és Genji például szintén nem kellene, hogy ilyen esetben sebződjön.
“Kicsit önkényesnek tűnt annak elbírálása, hogy ki szenvedjen el Fall Damage-t, és ki mentesüljön alóla. Úgyhogy inkább kivettük az egészet!”
Ahogy utólag belegondolunk, a fejlesztők a lehető legjobban döntöttek. Teljesen más dinamikája lenne a játéknak, a magasból leeső karakterek sebzése esetén. Kevesebb kihasználható pozíció és még összetettebb teamfightok jellemeznék az egyébként is bonyolult Overwatch-ot.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!