Overwatch

Jeff Kaplan elárulta: ezért kellett kiszedni a játékból a Fall Damage-et


A tesztelések során többször felmerül, de a játék végső változatába már nem került be az esésből származó sebzés.

Jeff Kaplan szeret beszélgetni a közösséggel, ezt már régóta tudjuk. A leakelt infókat, a szabálymagyarázatokat vagy éppen az aktuális nerfek indoklását pedig mindig szívesen fogadják az Overwatch játékosai.

A legutóbbi alkalommal Jeff a Fall Damage történetét mesélte el, az Overwatch szempontjából.

“Widowmaker esetében furcsának tűnt és nem illett volna bele a karakterbe, ha simán felhúzza magát a magaslati pozíciókba, de ahhoz már nem elég ügyes, hogy sebződés nélkül le is ugorjon onnan. A tesztelések során fentről lefelé is grapplinggel közlekedett, ami elég kínosan festett.”

De nem csak Widowmaker volt az egyedüli, akinél felmerült ez e probléma.

“Pharah esete kifejezetten furcsa volt. Ha nem indítottuk be a jet packet a földet érés előtt, egyszerűen szétfröccsent leérkezéskor. Reaper ugyanez, simán feltereportál a magasba, de lejönni már nem tud?”

Ha jobban belegondolunk, Reaper esete tényleg furcsán festhetett a tesztelésnél. A magasból várja, hogy betöltődjön az ulti, de leugrani nem tud a magasból, hogy elsüsse, különben meghal a Fall Damage-től?

Kezdetben az Overwatch fejlesztői úgy döntöttek, hogy ezt a három karaktert kiveszik a Fall Damage működéséből. De itt további kérdések merültek fel, kiket lehetne még kivenni és kiket nem? Például a D.Va mech, a két Ninja, Hanzo és Genji például szintén nem kellene, hogy ilyen esetben sebződjön.

“Kicsit önkényesnek tűnt annak elbírálása, hogy ki szenvedjen el Fall Damage-t, és ki mentesüljön alóla. Úgyhogy inkább kivettük az egészet!”

Ahogy utólag belegondolunk, a fejlesztők a lehető legjobban döntöttek. Teljesen más dinamikája lenne a játéknak, a magasból leeső karakterek sebzése esetén. Kevesebb kihasználható pozíció és még összetettebb teamfightok jellemeznék az egyébként is bonyolult Overwatch-ot.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva