Overwatch

Időzítő a pajzsán: az egyik játékos egyszerű QoL változtatással könnyítené meg az Orisa mainek életét


Egy második csíkról lenne szó, semmi több.

Viszonylag régen, január 31-én frissült az Overwatch tesztszervere (PTR), akkor is csak bugokat javítottak ki.

Általában kedd esténként számíthatunk valami újdonságra (ha érkezik), az egyik rajongó fel is dobott egy apróságot, mely gyakorlatilag egy szimpla Quality of Life (vagyis a hős erejét nem befolyásoló) változtatás – ez a pajzsát érintené:

Timing concept for Orisa’s shield, please give your feedback! from Overwatch

A rend kedvéért: Orisa pajzsa vagy akkor törik szét, ha az ellenfél szétlövi (mely életpontját a 900-as szám jelzi ugye), vagy ha eltelik 20 másodperc.

Nyilvánvaló, hogy előbbi sokkal gyakrabb, azonban néha az utóbbi is előfordul – 8 másodperces a képesség töltési ideje, így onnantól számítva még 12 másodpercig aktív a pajzs. Ha lenne mérce, akkor tudnák az Orisa játékosok, hogy mikor lehet agresszívabban játszani, valamint a társak is számolhatnának azzal, hogy lassan lejár a pajzs, érdemes fedezékbe vonulni, ha épp nincs a közelben/halott a tulajdonos, hogy újat rakjon le.

Kapcsolódó kép
forrás: PyPWatch YT

Az egyik kommentelő pont emiatt egyszerűbb dolgot javasol: elég lenne, ha az utolsó mondjuk 3 másodpercről értesítene a játék.

Egyszerű változtatás, reméljük a Blizzard is felfigyel rá – 18000 upvote-os poszt révén nem esélytelen!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva