Nem új keletű dolog az animáció megszakítás, több játékban is volt már kellemes tapasztalatunk a technikával.
Az animáció-megszakítós technika még erősebbé teszi az amúgy is rendkívül erős Peacekeepert.
Ha a Peacekeeper összes sörétjét sikerül beletömni az ellenfelünkbe, rendkívül masszív, 110-es sebzést okozhatunk egyetlen lövéssel. Ezt hivatott ellensúlyozni a fegyver újratöltési ideje (nem tárcsere, hanem a két lövés közt eltelő idő), azonban szemfüles játékosok észrevették, hogy megszakítható az animáció, ezzel pedig csaknem a felére csökkentik a lövések közti időt.
.@PlayApex pic.twitter.com/u0MuKoPrG9
— outlaws mendo (@Mendo) February 15, 2019
A videóban jól látható, hogy milyen az alap sebesség, illetve animáció-megszakítós sebesség között a különbség.
Ahhoz, hogy ezt megtegyük, először is ki kell tapasztalnunk, hogy hol van az a pont, ahonnan már nem fordul vissza az animáció. Ekkora egy gyors fegyverváltás és visszaváltással a Peacekeeper újra tűzképes, sokkal előbb mintha végig menne az animáció.
Persze nem ennyire egyszerű, ha túl korán váltunk el és vissza, újraindul a felhúzás, így pedig nemhogy rövidebb, de jóval hosszabb lesz a folyamat.
Ha ezt összeadjuk azzal, hogy a Peacekeeperrel alapból is 2-3 lövés egy max shieldel rendelkező ellenség, a játék talán legerősebb fegyverét kapjuk. A shotgun egyébként könnyen megtalálható, szinte biztos, hogy találsz a meccs kezdetén, akár hova is ugorj a repülőből.
Ha az aimodon szeretnél fejleszteni olvasd el ezt:
Reméljük, hogy sikeresen sajátítjátok el a műveletet és sok ellenség puffog majd a ti skilletek miatt. Sok sikert és győzelmet az Apex játékokon!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!