Megérte várni! Ennyi fontos hibát rég javítottak már.
A 25. update óta egy hónap telt el, most pedig ismét egy nagyobb kaliberű frissítés érkezett. Rengeteg hibát kijavítottak, de mi igazán érdekes, az az új jármű és a Flare Gun visszatérése.
Új jármű: Zima
Kizárólag Vikendin található meg az új jármű.
- Az UAZ-okat helyettesíti Vikendin
- Ezzel sem lehet tökéletesen manőverezni a havas tájakon, ám a 4×4-es hajtásnak köszönhetően jóval könnyebb kezelni a többi járműnél
- A Zima relatív lassú, viszont jobban is bírja a gyűrődést (legyen az ütközés vagy tűzpárbaj)
Új jármű: Hómotor
Szintén Vikendi exkluzív.
- A motorok helyett lesz megtalálható Vikendin
- A hómotor kevésbé tartós, ám jóval gyorsabb és könnyebb vele manőverezni
Új tárgy: Flare Gun
A Flare gun mostantól a publik meccseken is megtalálható lesz, viszont nagyon ritka tárgy.
- A Flare Gun segítségével dropot hívhatunk le, ám azt a körülöttünk lévők is látják, hogy fellőttük a jelzőrakétát
- Ha a biztonságos (fehér) zónán belül hívjuk le, akkor dropot kapuink, ha viszont a kék zónában, akkor egy páncélozott UAZ lesz a jutalmunk
- A Flare Gun spawn rate-je minden pályán különböző
- Egy üzenetet fogunk látni abban az esetben, ha a környékünkön valaki sikeresen lehívta a dropot a Flare Gun segítségével
Survivor Pass: Vikendi
- A Vikendi Pass véget ér február 27-én hajnali 3-kor
- A level up kuponokat sem lehet majd megvásárolni a későbbiekben
- Március 13 hajnali 3-ig lehet majd beváltani a kuponjainkat
Véget ér a 2. béta szezon
(A fentebbi képeken látható az összes megszerezhető jutalom)
- Alapvetően februárban ért volna véget a 2. szezon, viszont meghosszabbították március 19-ig
- A megszerzett tárgyakat a Season->Overview menüben találjátok
- Az ajándékokat az új szezon kezdetekor fogjuk megkapni 24 órán belül
Játékmenet
- Egy új kísérleti mechanizmussal próbálják meg javítani az fps függő tűzgyorsaság problémáját. Ez egyelőre nem lesz még áthozva az éles szerverre még bőven tesztelési fázisban van.
- Február 19-26 között lehet majd kipróbálni (PST időzóna)
- Javították a scope-ok fényvisszaverő hatását
- A scope egy új vizuális lencsét kapott, ami megakadályozza, hogy a scope üres belsejét lássuk bizonyos szituációkban
- A járművek kerekei mostantól automatikusan kidurrannak, ha megsemmisítjük a járművet
- Mostantól azokon a helyeken is le lehet majd feküdni, ahol korábban nem engedte a játék
- Ha olyan helyre kúszunk, ahol már nem tudunk feküdni, akkor automatikusan guggoló helyzetbe áll a karakterünk
UI/UX
- Javították az előnézetet a store-ban
- A billentyűzet beállítási segédlet mostantól nem fog megjelenni, ha állítottunk valamit a billentyűzetkiosztásban
- A Steam és a Discord klinest is integrálták, mostantól minden barátunknál láthatjuk, hogy mivel játszik pontosan
- Pl: PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS – Playing, War Mode, 00:20 elapsed.
Replay
- Újabb funkciókat adtak a Replay Editorba
- Bekerült a ‘delete all’ gomb, amivel több képkockát törölhetünk
- Újabb segédeszközök kerültek be, pl. szníkorrekció, szabad kamera dőlésszög, részletes depth of field beállítások
- Utókorrekció lehetősége
- Javítottak a Replay Editor UI-on
Teljesítmény
- Optimalizálták a karakterek animációját a jobb teljesítmény érdekében
- A játék betöltési sebességét lecsökkentették a karakterek betöltési folyamatának optimalizálásának segítségével
- Több fps-re számíthatunk, ugyanis a lombozatok renderelési folyamán javítottak
- A karakter károsodásának kiszámításakor optimalizálták a Molotov találati kritériumait
- Számos HUD UI elemet javítottak, amitől esett az fps korábban
Skinek & Itemek
- Március 26-án kikerül az East Erangel Police Crate a random ládák közé, egy számláló jelzi az addig fennmaradó időt
Custom meccsek
- Amikor véget ér a mérkőzés 10 percig nézhetjük az eredményt
- Vikendi mostantól Esport módban is játszható
- Növelték a járművek spawnját minden pályán Esport módban
- Jobb observer animációk érkeztek
Hibajavítások
Világ
- Javítva a hiba, ami miatt a házak nem rajzolódtak ki időben Vikendin
- Javítva a hiba, ami miatt néhány épület nem rajzolódott ki távolról Vikendin
- Javítva a hiba, ami visszavett a Dacia sebességéből a hóban
- Javítva pár terep/szerkezeti bug Erangelen és Miramaron
Általános
- Javítva a hiba, ami miatt a molotov égő hangját 1 km-es körzetben hallani lehetett
- Javítva a hiba, ami miatt a scope-ok célkeresztjének fényerőssége visszaállt az alapra ha cseréltük a scope-ot vagy új fegyvert vettünk fel a földről
- Javítva a hiba, ami miatt a halott játékosok lépéshangokat adtak ki (már megint? – a szerk.)
- Javítva a hiba, ami miatt a gránátok sebeztek a falakon, szinteken keresztül bizonyos épületekben
- Javítva a hiba, ami miatt a töltényeink számét rosszul mutatta a játék
- Javítva a hiba, ami miatt nem rajzolódott ki az SMG csöve a 3D inventory render esetén bizonyos szituációkban
- Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett sisakot, páncélt és fegyvert cserélni, amikor tele volt a
zsákunkraktárunk - Javítva a hiba, ami miatt az S686 egymás után 3 töltényt lőtt ki, ha a játékos rossz internetkapcsolattal rendelkezett
- A betöltőképernyő mostantól 21:9-es képernyőn sem lesz levágva
- Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett elfogadni a lobby-ba hívást
- Javítva a hiba, ami miatt a töltőképernyő néha a lobby-ban marad
- Javítva a hiba, ami miatt a Vikendi barlangban lévő dropok esetén nem jelent meg az itemek neve
- Javítva a hiba, ami miatt az úszás animációja nem jelenik meg megfelelően
- Javítva a hiba, ami miatt az árnyékok nem jelennek meg úszás közben FPP módban
- Javítva a hiba, ami miatt az épületekben is megjelent az eső effekt a képernyőnkön
- Javítva a hiba, ami miatt a guggolás “hold” helyett “toggle” üzemmódban működött
- Javítva a hiba, ami miatt a dropok abnormális/elérhetetlen helyekre érkeztek
- Javítva a hiba, ami miatt az eldobható tárgyak láthatatlanná váltak abban az esetben ha eldobtuk őket és utána fegyvert váltottunk
Ezt olvastad már?
Ez idáig a legkönnyebb hét! – Megérkeztek a 10. heti küldetések
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!