PUBG

Új járművek, Flare Gun és egy tonna hiba javítva – Megérkezett a 26. update a teszt szerverekre!


Megérte várni! Ennyi fontos hibát rég javítottak már.

A 25. update óta egy hónap telt el, most pedig ismét egy nagyobb kaliberű frissítés érkezett. Rengeteg hibát kijavítottak, de mi igazán érdekes, az az új jármű és a Flare Gun visszatérése.

Új jármű: Zima

Kizárólag Vikendin található meg az új jármű.

  • Az UAZ-okat helyettesíti Vikendin
  • Ezzel sem lehet tökéletesen manőverezni a havas tájakon, ám a 4×4-es hajtásnak köszönhetően jóval könnyebb kezelni a többi járműnél
  • A Zima relatív lassú, viszont jobban is bírja a gyűrődést (legyen az ütközés vagy tűzpárbaj)

Új jármű: Hómotor

Szintén Vikendi exkluzív.

  • A motorok helyett lesz megtalálható Vikendin
  • A hómotor kevésbé tartós, ám jóval gyorsabb és könnyebb vele manőverezni

Új tárgy: Flare Gun

A Flare gun mostantól a publik meccseken is megtalálható lesz, viszont nagyon ritka tárgy.

  • A Flare Gun segítségével dropot hívhatunk le, ám azt a körülöttünk lévők is látják, hogy fellőttük a jelzőrakétát
  • Ha a biztonságos (fehér) zónán belül hívjuk le, akkor dropot kapuink, ha viszont a kék zónában, akkor egy páncélozott UAZ lesz a jutalmunk
  • A Flare Gun spawn rate-je minden pályán különböző
  • Egy üzenetet fogunk látni abban az esetben, ha a környékünkön valaki sikeresen lehívta a dropot a Flare Gun segítségével

Survivor Pass: Vikendi

  • A Vikendi Pass véget ér február 27-én hajnali 3-kor
    • A level up kuponokat sem lehet majd megvásárolni a későbbiekben
  • Március 13 hajnali 3-ig lehet majd beváltani a kuponjainkat

Véget ér a 2. béta szezon

(A fentebbi képeken látható az összes megszerezhető jutalom)

  • Alapvetően februárban ért volna véget a 2. szezon, viszont meghosszabbították március 19-ig
  • A megszerzett tárgyakat a Season->Overview menüben találjátok
  • Az ajándékokat az új szezon kezdetekor fogjuk megkapni 24 órán belül

Játékmenet

  • Egy új kísérleti mechanizmussal próbálják meg javítani az fps függő tűzgyorsaság problémáját. Ez egyelőre nem lesz még áthozva az éles szerverre még bőven tesztelési fázisban van.
    • Február 19-26 között lehet majd kipróbálni (PST időzóna)
  • Javították a scope-ok fényvisszaverő hatását
    • A scope egy új vizuális lencsét kapott, ami megakadályozza, hogy a scope üres belsejét lássuk bizonyos szituációkban
  •  A járművek kerekei mostantól automatikusan kidurrannak, ha megsemmisítjük a járművet
  • Mostantól azokon a helyeken is le lehet majd feküdni, ahol korábban nem engedte a játék
    • Ha olyan helyre kúszunk, ahol már nem tudunk feküdni, akkor automatikusan guggoló helyzetbe áll a karakterünk

UI/UX

  • Javították az előnézetet a store-ban
  • A billentyűzet beállítási segédlet mostantól nem fog megjelenni, ha állítottunk valamit a billentyűzetkiosztásban
  • A Steam és a Discord klinest is integrálták, mostantól minden barátunknál láthatjuk, hogy mivel játszik pontosan
    • Pl: PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS – Playing, War Mode, 00:20 elapsed.

Replay

  • Újabb funkciókat adtak a Replay Editorba
    • Bekerült a ‘delete all’ gomb, amivel több képkockát törölhetünk
    • Újabb segédeszközök kerültek be, pl. szníkorrekció, szabad kamera dőlésszög, részletes depth of field beállítások
    • Utókorrekció lehetősége
  • Javítottak a Replay Editor UI-on

Teljesítmény

  • Optimalizálták a karakterek animációját a jobb teljesítmény érdekében
  • A játék betöltési sebességét lecsökkentették a karakterek betöltési folyamatának optimalizálásának segítségével
  • Több fps-re számíthatunk, ugyanis a lombozatok renderelési folyamán javítottak
  • A karakter károsodásának kiszámításakor optimalizálták a Molotov találati kritériumait
  • Számos HUD UI elemet javítottak, amitől esett az fps korábban

Skinek & Itemek

  • Március 26-án kikerül az East Erangel Police Crate a random ládák közé, egy számláló jelzi az addig fennmaradó időt

Custom meccsek

  • Amikor véget ér a mérkőzés 10 percig nézhetjük az eredményt
  • Vikendi mostantól Esport módban is játszható
  • Növelték a járművek spawnját minden pályán Esport módban
  • Jobb observer animációk érkeztek

Hibajavítások

Világ

  • Javítva a hiba, ami miatt a házak nem rajzolódtak ki időben Vikendin
  • Javítva a hiba, ami miatt néhány épület nem rajzolódott ki távolról Vikendin
  • Javítva a hiba, ami visszavett a Dacia sebességéből a hóban
  • Javítva pár terep/szerkezeti bug Erangelen és Miramaron

Általános

  • Javítva a hiba, ami miatt a molotov égő hangját 1 km-es körzetben hallani lehetett
  • Javítva a hiba, ami miatt a scope-ok célkeresztjének fényerőssége visszaállt az alapra ha cseréltük a scope-ot vagy új fegyvert vettünk fel a földről
  • Javítva a hiba, ami miatt a halott játékosok lépéshangokat adtak ki (már megint? – a szerk.)
  • Javítva a hiba, ami miatt a gránátok sebeztek a falakon, szinteken keresztül bizonyos épületekben
  • Javítva a hiba, ami miatt a töltényeink számét rosszul mutatta a játék
  • Javítva a hiba, ami miatt nem rajzolódott ki az SMG csöve a 3D inventory render esetén bizonyos szituációkban
  • Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett sisakot, páncélt és fegyvert cserélni, amikor tele volt a zsákunk raktárunk
  • Javítva a hiba, ami miatt az S686 egymás után 3 töltényt lőtt ki, ha a játékos rossz internetkapcsolattal rendelkezett
  • A betöltőképernyő mostantól 21:9-es képernyőn sem lesz levágva
  • Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett elfogadni a lobby-ba hívást
  • Javítva a hiba, ami miatt a töltőképernyő néha a lobby-ban marad
  • Javítva a hiba, ami miatt a Vikendi barlangban lévő dropok esetén nem jelent meg az itemek neve
  • Javítva a hiba, ami miatt az úszás animációja nem jelenik meg megfelelően
  • Javítva a hiba, ami miatt az árnyékok nem jelennek meg úszás közben FPP módban
  • Javítva a hiba, ami miatt az épületekben is megjelent az eső effekt a képernyőnkön
  • Javítva a hiba, ami miatt a guggolás “hold” helyett “toggle” üzemmódban működött
  • Javítva a hiba, ami miatt a dropok abnormális/elérhetetlen helyekre érkeztek
  • Javítva a hiba, ami miatt az eldobható tárgyak láthatatlanná váltak abban az esetben ha eldobtuk őket és utána fegyvert váltottunk

Forrás

Ezt olvastad már?

Ez idáig a legkönnyebb hét! – Megérkeztek a 10. heti küldetések

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva