Apex Legends

Shroud: “A szponzorált tartalom nem azt jelenti, hogy eladtad magad!”


Shroud szerint nem adják el magukat a szponzorált tartalmat gyártó streamerek.

Shroud még mindig a toppon van a twitch-en, az újabbnál-újabb játékok mellett a battle royale-okkal is rengeteget játszik. Ezúttal a Ubisoft által szponzorált The Division 2 streamjét követően az Apex Legends-zel folytatta, ahol fel is jött a szponzorált tartalom kérdése. A szponzorált tartalomra sokan egyből ugranak és elkezdik spammelni a “sellout” jelzőkkel a chatet. Shroud ezúttal sem rejtette véka alá a véleményét, elárulta, hogy szerinte jó dolog ez az egész:

“Nagyon jó látni, hogy egyre több szponzorált tartalom jön létre, tudjátok miért? Ez csak egyre nagyobb és nagyobb lesz. Egyrészt azért jó, mert nyilvánvalóan kapsz fizetést érte, másrészről pedig minél többször történik meg, annál kevesebben fogják az emberek azt mondani, hogy ‘húha, eladta magát, hű’. értitek?”

Shroud szerint az elején rengeteget hezitáltak a tartalomgyártók a szponzorált tartalmakkal kapcsolatban, szimplán azért, mert féltek attól, hogy “sellout”-ot kiáltanak a nézők. Azt pedig senki sem akarja, hogy úgy gondoljanak rá, hogy feladta az elveit a pénzért. Egy kis kulisszatitkot is elárult mindezek mellett:

“Amikor egy szponzorált streamet adsz le, akkor nem kell azt mondadod, hogy ez a világ legjobb játéka. Simán csak nem kell olyanokat mondani, hogy ‘ez a játék egy szar'”

Kíváncsian várjuk, hogy mi lesz ebből. Ha igaza lesz shroudnak és tényleg óriási léptekben terjednek el továbbra is a szponzorált streamek, akkor már 2019-ben láthatjuk ennek hatásait.

Ezt olvastad már?

18+ tanulság: Ezért nem érdemes részegen a Steam Piacot böngészni

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva