Vegyes érzelmekkel búcsúzunk a 3. évtől.
A héten érkezik az Operation Burnt Horizon, mely a 4. év 1. szezonja – ezzel hivatalosan is zárul a Wind Bastion. Ezúttal szokásunktól eltérően nem a szezonról emlékszünk meg, hanem az egész 3. évről. Jöjjenek a szezonok pár sorban, végére pedig egy szavazás, ahol ti is elmondhatjátok, hogy melyik volt a kedvenc!
Operation Chimera
Az első szezon emlékezetes volt: egyrészt mert a hagyományoktól eltérően ezúttal nem 1 védő és 1 támadó jött, hanem 2 támadó, másrészt mert kaptunk egy pár hétig nyüstölhető PvE módot az Outbreak személyében. Alapból erre készítették Finkát és Liont is, melyek PvP módba rakását már megbánta a Ubisoft – jól mutatja, hogy mennyire felsültek, hogy utóbbit keményen nerfelték, végül át kellett dolgozni, mert nem volt egészséges ebben a játékban, előbbi pedig szimplán unalmas és népszerűtlen karakter lett.
Operation Para Bellum
Gyönyörű új pályát (Villa) és az előző szezont kiegyensúlyozandó, két védőt (Maestro és Alibi) hozott el a 2. szezon. Elég jól sikerült eltalálni a balanszot: noha Alibi elsőre gyengének tűnt, végül helyet talált a metában, Maestrót pedig mindössze egyszer kellett egy picit nerfelni – ilyen téren az egyik legjobban sikerült idény volt a Para Bellum.
Operation Grim Sky
A 3. idényre visszatértünk a megszokott kerékvágásba: egy védő (Clash) és egy támadó (Maverick) jött az átdolgozott Hereford Base mellett. Sejtettük, hogy nem lesz egyszerű egyensúlyba hozni az operátorokat: Clash volt az első pajzsos védő a játékban – őt a használhatatlanságba nerfelte a Ubisoft, végül többszöri erősítéssel próbálták újraéleszteni -, Maverick pedig egy counterplay nélküli gadgettel került be – utóbbi sem úszta meg a gyengítést, már tesztszerveren is kapta az ívet. A szezon elején a matchmaking error is keserítette a játékosok életét, a reworkölt pályát pedig sokan bukásnak tartják – meglepne, ha ez a szezon jönne ki győztesnek a szavazásban.
Operation Wind Bastion
Egy támadó (Nomad), egy védő (Kaid) és egy új pálya (Fortress) a jelenleg még futó szezon mérlege lényeges újdonságok terén. Ha emlékeim nem csalnak, akkor történelmi tény volt az, hogy mindkettő operátort már a tesztszerver fázisban nerfelni kellett – végül mindketten gyengültek később is, így ebből a szempontból nem végzett tökéletes munkát a Ubisoft. Az új pálya elég megosztó: külsőre csinos lett, hangulatos, azonban viszonylag sokan nem szimpatizálnak ezekkel az órási méretű mapekkel – ettől nem kell tartanunk az Outback terén.
Most pedig ti jöttök! Rövid visszatekintő után kíváncsiak vagyunk arra, hogy nektek melyik szezon tetszett a legjobban. Szavazni az alábbi formulában tudtok – szokás szerint rövidesen jelentkezünk az eredménnyel.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!