Megérkezett a Fortnite legújabb járműve, a Baller!
Végre elérkeztünk a Fortnite nyolcadik szezonjának első nagyobb méretű frissítéséhez. Ezúttal nem egy-két dolog érkezett, amit már egyébként is megtalálhattunk a kliensünkben, hanem bizony most szükség lesz szerverkarbantartásra és fájlok töltögetésére is.
Meglehetősen érdekes a mai Patch, ugyanis egy új járművel reklámozta az Epic Games az érkezését, mostantól a játék részét képezni a Baller jármű, ami lényegében egy hatalmas gömb, amire rá van erősítve egy Grappler. (Akik jártasak az Overwatch-ban, azoknak biztosan ismerős lesz a mechanika Wrecking Ball után…)
Lássuk a v8.1-es frissítés legfontosabb újításait!
Fegyverek és tárgyak
- Megérkezett a Baller!
- Expedition Outpostok körül és kalóz tanyák mellett lehet majd megtalálni.
- Egyszemélyes jármű.
- Az utast nem fogják tudni megsebezni az ellenfelek, maga a Baller viszont sérülni fog.
- 300 életereje van a járműnek.
- Infantry Rifle változtatás
- Megszüntették a Common (Szürke) verziót.
- Heavy Assault Rifle
- Állítottak a ritkaságán.
- Rate/Epic/Legendary helyett most már Common (36 sebzés)/Uncommon (38 sebzés)/Rare (40 sebzés)
- Állítottak a ritkaságán.
- Clinger
- 10 helyett mostantól csak 6-ot tarthatunk magunknál belőle.
- Vending Machine (Fegyverautomata)
- Innentől kezdve nem kerül nyersanyagba a fegyvervásárlás!
- Minden egyes automata megsemmisül egyszeri használat után.
- Nincsen többé Common (Szürke) és Uncommon (Zöld) fegyverautomata.
- Nincs többé Mounted Turret a Legendary automatákban.
- Csökkentették a Buried Treasure térképek előfordulási arányát.
Játékmenet
- Saját animációt kaptak a következő tárgyak:
- Bandázs
- Medkit
- Small Shield Potion
- Shield Potion
- Slurp Juice
- Chug Jug
- Ha egy üres járműbe szállunk be, mostantól automatikusan a vezetőülésbe ülünk először.
- Mostantól a játékosok egyből építhetnek, ha a Pirate Cannon-ből való kilövés után struktúrát érintettek.
- Ha az ellenfelünk kilép, belehal a Viharba, vagy kivégzi magát, de 15 másodpercen belül megsebeztük, mi kapjuk a kill kreditet érte.
- Cross-play csoportokat készített az Epic Games.
- Mostantól a rendszer igyekszik majd összeterelni az Xbox és a PS4 felhasználókat egy mérkőzésbe, valamint a Switch és Mobil felhasználókat egy másik mérkőzésbe.
Teljesítmény
- Több fronton is javítottak az Xbox és Switch felhasználók játékélményén.
- Nem egy olyan esetet javítottak, ami komoly laggokat okozott a játékosoknak.
- Javítottak a Quick Bar teljesítményén, mostantól zökkenőmentesebben fog működni.
- Optimalizálták a Ship Cannont.
Audio
- Új hangokat kaptak a lufik a levegőben.
- A kisebb tárgyak (székek, kerítések, stb.) mostantól halkabban adják meg magukat.
- Kivették a Pickaxe-ek visszhangját a játékból.
- Ha glide-olunk, akkor mostantól nem fognak zavarni a környező természeti hangok.
Felhasználói felület (UI)
- Visszakerült az a menüpont a játékba, aminek köszönhetően az összes kihívásunkat megnézhettük a mérkőzések alatt.
- Fejlesztettek a Marker rendszeren is, sokkal megbízhatóbb és pontosabb lett.
Ahogy azt mindig el szoktuk mondani, a karbantartás valószínűleg eltart egy darabig, így legyünk türelemmel a telepítést követően. Előre sosem lehet tudni mennyi időbe telik mindez, így csak azt tudjuk tanácsolni, hogy bizonyos időközönként nézzetek vissza, hátha a kliens már “Online” szerverstátuszt mutat.
Jó játékot kívánunk!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!