Gaming

Válaszoltak a fejlesztők: Interpoint!


Érdekességek egy fejlesztő és egy kiadó szempontjából.

Néhány napja megkérdeztünk titeket, hogy milyen kérdéseket tegyünk fel egy most megjelenő játék indie fejlesztőinek. Sokat segítettetek, a beérkezett kérdésekből pedig jó néhányat feltettünk a fejlesztőknek.

Alább olvashatjátok az Interpoint fejlesztőinek válaszait:

Mindenek előtt, tervezitek a magyar nyelv hozzáadását a játékhoz?

Szeretnénk annyi nyelvet hozzáadni a játékhoz, amennyit csak tudunk. Viszont mivel indie fejlesztő csapat vagyunk, kevés tőkével, a fordítások önkéntesek végzik. Ha van köztetek olyan, aki szívesen segítene a játékot magyar nyelvre lefordítani, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő email címen: [email protected]

Ingyenes, vagy fizetős játék lesz az Interpoint? Ha fizetős lesz, mennyi lesz az árcédulán?

A legjobb tudomásunk szerint nincs forint a Steamen, ha az eurós árcédula érdekel, az Interpoint 12,49-et fog kóstálni.

Első játéknak egy horror címet elkészíteni nem egyszerű feladat. Mi motivál titeket, és miért gondoljátok, hogy sikeres lehet az Interpoint?

Korábban már készítettünk, és jelentettünk meg játékokat a Steamen a Juvty Worlds csapatával, az Interpoint lesz az első cím, ami egy harmadik féltől származó játék, de mi adjuk ki. Annyit elárulhatok, hogy évek óta megvolt a fejlesztőknél az ötlet, és szabadidejükben rengeteg dolgoztak a projekten. Sokkal inkább kell gondolni egy kaland-puzzle játékra, mintsem horrorra, mikor az Interpointot említjük. A játék erősen sztori orientált, és rengeteg csavar van benne. Mi már nagyon várjuk a megjelenést!

Mitől lesz félelmetes az Interpoint? Adrenalin bomba a sok jumpscare jelenettel, vagy inkább félelemben tartja és nyomasztja a játékost?

Azt hiszem kijelenthetjük, hogy amikor kell, megfelelően nyomasztó lesz a játék.

Mi a legnehezebb része egy játék megjelentetésének ma Steamen? Mennyi időt vesz igénybe? Mennyi pénzbe kerül?

Mindent el kell készíteni a játékkal és a marketinggel kapcsolatban legalább 2 hónappal a megjelenés előtt. Ennek technikai és üzleti okai is vannak. A legnehezebb feladat, hogy valahogy figyelmet kapj a Steamen a többi indie játék mellett, hiszen rengeteg van belőlük. A Steamnek már nincs elég erőforrása arra, hogy minden kis játéknak elég figyelmet szenteljen, így minden játéknak komoly marketing büdzsére van szüksége, enélkül rengeteg szenvedés vár csak rá. A marketing most fontosabb, mint valaha. A játék minősége természetesen az első, ennek kell a legfontosabbnak lennie, de ha a játék megjelenés előtt nem kap elég figyelmet, és nem rakja elég játékos a kívánság listájára, jó esély van rá, hogy bukás lesz a kiadónak és a fejlesztőnek egyaránt.

Innen is köszönjük az Interpoint kiadójának és fejlesztőinek a válaszokat.

Az Interpoint március folyamán lesz elérhető Steamen, a konzolos megjelenés pedig 2019 év vége felé várható. A bemutató trailert alább tudjátok megtekinteni:

Nektek szimpatikusak a fejlesztők válaszai? Adtok egy esélyt a játéknak? Esetleg érdekel a fordításos lehetőség? Mi nagyon szorítunk nekik, reméljük sikeres lesz az Interpoint megjelenése!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva