A gyorsabb válaszidő mellett a DDOS támadások elleni védelmet is fejlesztették.
Jelentős javulás érkezik a Valve szerverekre, vagyis az olyan népszerű Steames játékok mellé, mint a CS:GO, vagy a PUBG. A fejlesztők az utóbbi időben egy újfajta útvonal kiosztási rendszeren dolgoztak, mely a legrövidebb válaszidővel bíró közvetítési pontra irányítja a Valve szervereit használó játékosokat.
“Az interneten nem létezik ‘direkt’ útvonal. Ha valamire ezt a kifejezést használják, az csupán annyit tesz, hogy egy előre meghatározott protokoll szerint irányítják célba a kapcsolatot. Ezek a megoldások azonban gyakran hibásak! Új rendszerünk minden kiosztást választás elé állít. A kliens oldal mostantól minden lehetséges pontot figyelembe véve választja ki a ‘direkt’ útvonalat, a ping függvényében, mindig a legalacsonyabb felé mozdulva.”
A fejlesztőktől a jó hír mellé egy kis statisztikai bizonyítékot is kaptunk. 16 millió embernél lezajlott tesztek alapján megkaptuk, mennyit javul a játékosok pingje az új rendszernek hála. Ebből kiderül, hogy főként az európai és indiai régiókon fejlesztettek, nem is keveset. A játékosok 43%-a tapasztalt alacsonyabb pinget. 25%-uk 10ms-nél is nagyobb javulást érzékelt, 10%-uk nál 40ms-t javult a helyzet.
A számunkra legközelebbi kapcsolódási pont a táblázatban szereplők közül egyértelműen Bécs, itt a játékosok 49%-a tapasztalt javulást!
A csökkentett ping mellett további jó hír, hogy ez a kiosztási mód a DDOS támadások ellen is nagyobb védelmet biztosít majd. Az adatforgalmat ugyanis innentől névtelen módon bonyolítja az új rendszer.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!