R6

Bekerült tesztszerverre a fordított friendly fire: meg fog ugrani az öngyilkosságok száma


Jöjjenek a részletek!

A Six Invitational során már beszélt a Ubisoft a fordított friendly fire rendszeréről, most úgy tűnik, hogy késznek vélik az egész szisztémát berakni tesztszerverre. Lássuk, hogy pontosan miből áll!

[2019-03-18] DEV BLOG: REVERSE FRIENDLY FIRE

Az elkövető személy

Amikor valaki meglő egy csapattagot vagy a túszt, akkor egy figyelmeztető üzenet jön be a képernyőjére. Ugyanez történik, ha a gadgetet használva teszt kárt csapattársaiban (pl.: Maestro – Evil Eye, Twitch drón stb.).

[2019-03-19]Rff_message

Az első team kill után minden további sebzés – társra vagy túszra – az elkövetőre érkezik vissza. Ha ezt a gadgetjével teszi, akkor az eszköz szenved kárt. Ekkor a játék mutatja már, hogy a Reverse Friendly Fire rendszer aktiválódott. A meccsben lévők mindegyike kap róla értesítést a kill feed által.

Kiskapu

Természetesen a Ubisoft alaposan végiggondolta a dolgot: berakott egy kiskaput a játékba. A kill cam közben lehetőségünk lesz megállapítani, hogy vajon tényleg direkt lőtt-e le csapattársunk, vagy véletlenül történt meg az eset. Ha jelezzük, hogy szándékosan lőtt meg minket a tettes, akkor a Reverse Friendly Fire rendszer továbbra is aktív marad számára. Ha viszont úgy döntünk ez baleset volt, akkor deaktiválódik – ha nincs döntés, akkor aktív marad.

[2019-03-19]Rff_validation

Büntetés

Nincs több kick tehát: ha bűnösnek ítéltetett az elkövető, akkor aktív marad egész meccsen a rendszer. Egyelőre még nincs arról hír, hogy egészen pontosan mikor élesítik a szóban forgó szisztémát, azonban örömteli, hogy máris elkezd kísérletezni a Ubisoft: véleményem szerint első ránézésre jó ötletnek tűnik a fordított Friendly Fire.

Egy biztos: tuti lesz néhány ember, aki az elején poénból (esetleg figyelmetlenségből) megöli magát.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva