A csapattársak által bekapcsolható fordított Friendly Fire zseniális találmány.
A Rainbow Six: Siege-be nemrég került be a fordított Friendly Fire gondolata, mellyel megakadályozható a csapattársakat szándékosan lelövő idióták ámokfutása. A működése pofon egyszerű, ha valaki megöli egy csapattársát, akkor a halott társ büntethet vagy megbocsáthat.
Ha megbocsát, akkor bepipálja, hogy véletlen TK volt, és megy tovább a meccs, semmi büntetés.
Ezzel el lehet kerülni, hogy egy véletlen rossz helyre dobott gránát, vagy félrement sorozás kirúgjon valakit a játékból. Ugyanis 3 TK után például a CS:GO sem kérdez. Ennyi csapattársra osztott sebzés után akkor is kirúg a szerver, ha véletlen volt. A megbocsátás funkcióval ez elkerülhető lenne.
Ha viszont büntetni akar, akkor a játékoson innentől kezdve fordított Friendly Fire lesz érvényben.
Vagyis ha innentől bármely csapattársát megsebezni, ő szenvedi el a sebzést helyette. Vagyis csak az első embert lehet szándékosan TK-zni, a másodiknál már megbüntethetik, és ekkor már magát fogja sebezni. Vagyis ezzel a megoldással a csapattársaikat támadó játékosok egyfajta karanténba kerülnek. Vagy elkezdenek normálisan játszani és az ellenfelet lőni, vagy ha TK-zni akarnak, azzal csak magukat szívatják meg.
Tekintve, hogy más játékba már bevezették, technikailag lehetséges a dolog. Hasznosságához pedig nem is férhet kétség! Egyrészt nem lenne több véletlen TK miatti eltiltás, másrészt a szándékosan TK-zó emberek maximum egy kört tudnának csak tönkre tenni. Nem kell szavazni, nem kell semmivel bajlódni, csak bejelölni, hogy szándékos TK történt, és már megy is a fordított Friendly Fire.
Természetesen ez a rendszer is figyeli az összesített TK-k számát. De ha mindet megbocsátja az akit lelőttek, akkor nincs miért büntetni. Ha viszont fordított Friendly Fire után is próbálkozik a játékos (amivel ugye már magát sebzi) akkor egy bizonyos idő után itt is eltiltást kap.
Tökéletesnek tűnő rendszer, amit simán megérné áthozni a CS:GO-ba is!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!