8.1 C
Budapest
2021, április 18, vas

ÚJ IDŐPONTBAN! AdamKissAK kipörgeti a szerencséjét: fogadás a Twitchen

Mennyit hozhat 100 ingyen pörgetés? És mennyi idő, mire kipörgeti az összeset a népszerű Twitch streamer? Mersz rá fogadni? AdamKissAK követőinek lehetősége van, hogy...

FRISS

Beszólt egy volt Warzone fejlesztő: Túlzásnak érzi a játék méretét

Mivel nem egy őrülten régi játék a Call of Duty Warzone, úgy gondolom, hogy a legtöbben még emlékszenek arra, hogy az Infinity Ward fejlesztette a Modern Warfare-rel párhuzamosan a címet. Ez azért fontos, mert ez volt az a fejlesztőcsapat, aki gyakorlatilag a végtelenségig duzzasztotta a játékot, olyan hatalmasra gyúrva a könyvtárat, hogy a játékosok tüntetni kezdtek azért, hogy csökkentsenek rajta.

Óriási botrány és mindmáig tartó mém lett az esetből, épp ezért örültek sokan, amikor két szezonnal ezelőtt a Warzone átvándorolt a Cold War környezetébe. Remélve azt, hogy az új fejlesztők majd megoldják a problémát.

Nos, a probléma nem lett megoldva, azóta is gondot jelent a játék mérete. Pláne azoknak, akik mondjuk 500 gigás konzolokon akarják futtatni a lövöldét.

A vicc az egészben, hogy a napokban a játék egy volt fejlesztője, Robert Bowling állt bele az új fejlesztők munkájába. Véleménye szerint a játék gyönyörű, viszont elfogadhatatlan, amit a szoftver méretével csinál a Treyarch és a Raven.

Jelenleg úgy lehet alakítani a könyvtáron, hogy külön letörölhetjük a játék Single Player, vagy Multiplayer szekcióját, ha éppenséggel azokat is birtokoljuk. Bowling ezt nem gondolja jó megoldásnak.

Mi pedig úgy gondoljuk, hogy bagoly mondja verébnek, hogy nagy a feje, elvégre az Infinity Ward kezdte el ezt a förtelmes modellt, így érthetetlen a volt fejlesztő megszólalása.

 

MOST ÉRKEZETT

KÁR LENNE KIHAGYNI