3.6 C
Budapest
2022, január 28, pén

Kiszivárgott OnlyFans, dráma és péniszfotók – Ilyen nehéz egy modell élete

A 23 éves Lottie Moss még 2021 júniusában hozta létre OnlyFans fiókját, miután sikeresen eladott néhány meztelen fotót magáról 1000 fontért - ami kb....

FRISS

Már a tartalomgyártók is kezdik megunni a Fortnite kollaborációit

Valószínűleg nem azért tolja kiló számra a speciális együttműködéseket a közösség orra alá az Epic Games, mert nem érzik piacilag kielégítőnek az értékesítésüket. Biztos vagyok benne, hogy sokkal több pénz folyik be még egy Ant-man Outfitből is manapaság, mint mondjuk egy Wukongból. Holott volt időszak, amikor utóbbi számított a prémium tartalomnak.

Ráadásul ez egy szuper lehetőség volt a videósoknak is, hogy reklámozzák a saját csatornájukat. Jöttek az új kollaborációk, arról bemutatókat készítettek, a játékosok pedig nézték őket, mintha muszáj lenne, ugyanis remegett a kezük, hogy kinyissák-e a pénztárcájukat, vagy sem. Az együttműködésekből tehát szinte mindenki jól járt.

Viszont eljutottunk arra a pontra, hogy a tartalomgyártók sem élvezik már annyira ezt az életet. Szeretnék ismét viszont látni a szórakoztató Fortnite játékmenetet, amiről sajnos az utóbbi időkben lekerült a fókusz. SypherPK például lassítana a kollaborációk megjelenésein és ismét a játékmenetre helyezné a hangsúlyt. Visszahozná azt a rendszert, ami még nem a skinekről és a kiegészítőkről szólt, hanem arról, hogy egy-egy patch új helyszíneket, fegyvereket és egyensúly változtatásokat hozott. Vagyis ténylegesen módosított a játékon.

Ha lehet hinni az Epic Gamesnek, akkor jövő héten már érkezik is az új szezon, így tehát lesz lehetőség arra, hogy javítsanak mindezen a fejlesztők. Szükség van a kollabokra, ám nem ilyen mértékben, ezt pedig az Epicnek is látnia kell!

 

MOST ÉRKEZETT

KÁR LENNE KIHAGYNI