Őszintén vallottak az Among Us fejlesztői: “Nehéz, kiégtünk!”

Az Among Us a tavalyi évben egyik pillanatról a másikra vált hatalmas nagy sikerré. Ez a jelenség leginkább a nagy Twitch streamereknek volt köszönhető, akik miatt hihetetlen módon kapta fel mindenki a játékot.

Az Innersloth fejlesztői azonban nehezen birkóztak meg a példátlan sikerrel. Egy fontos infó az, hogy itt hihetetlenül kicsi csapatról beszélünk, mindössze három ember jelenti az Among Us hátterét.

Tegnap egy interjúban meséltek a nehézségekről: “Az Among Us nagyon népszerű lett … Egyszerűen az lett, hogy oké, ez az életem mostantól.” – magyarázta Amy Liu, az Innersloth egyik neve.

“Szeptembertől decemberig folyamatosan mentek az Xbox és a PlayStation tárgyalások. Megpróbáltuk a játékot ezekre a platformokra is eljuttatni. Általában ez rengeteg időt  vehet igénybe, fél évtől egy évig.” – mondták.

“Mi úgy voltunk vele, hogy oké, mi összehozzuk három hónap alatt!”

Mivel az Innerslothnál csak egy maroknyi ember dolgozik, ez a felelősség határozottan kiégést okozott, ismerte el Liu. “Ezalatt nem tudtunk találkozni a barátokkal és a családdal sem”.

“Amikor több százmilliós nyomás alatt vagy, nehéz. A játékosok nem értik meg, hogy ez hónapokig tart” – vágott közbe Forest Willard, az Among Us programozója. ” Mindent azonnal akarnak, a megoldás MOST kell.”.

Egy konkrét példával élve Bromander felvázolta, hogy egy egyszerű betűtípus-változtatás is rendkívül kemény visszhangot váltott ki már a kezdetekben. Mivel továbbra is tízezrek jelennek meg naponta, tagadhatatlan, hogy az Among Us hatalmas hatással van a játékiparra.

Betöltés...
Keresés
Keresés