1.9 C
Budapest
2021, december 6, hét

Az Epic Games hibája miatt most szinte ingyenes a Ruined King

A Riot Forge ma bejelentő eseményt tartott, amiben elmondták, hogy milyen tartalmakkal készülnek a jövőben. Nunu és Ekko is kap egy saját játékot, valamint...

FRISS

Így változtatta meg az Arcane a League of Legends metáját

Az Arcane, a League of Legends sikersorozata nem csak a Netflixet uralja, de jelentősen megváltoztatta a játék metáját is. A 12. szezon preseasonjának kezdetével Caitlyn,
Jinx, Vi és Jayce játékaránya láthatóan megugrott.

A sorozat abszolút arra inspirálta a nézőket, hogy kipróbálják a League of Legends-et – vagy akár újrakezdjék a játékot, ha már egyszer abbahagyták.

Ki mással lehetne jobban kezdeni az utazást, mint a sorozat valamelyik főszereplőjével?

A LoLalytics adatai szerint az Arcane-ban megjelenő nyolc League of Legends-bajnok közül hétnek jelentősen megnőtt a játékaránya a műsor indulása óta.

HősArcane előtti játékarányJelenlegi játékarányJátékarány csúcs
Caitlyn14.99%26.1%26.1%
Ekko (Jungle)7.98%6.96%8.3%
Ekko (Mid)3.1%3.31%3.86%
Heimerdinger (Top)1.08%1.33%1.33%
Heimderdinger (Mid)0.8%1.15%1.26%
Jayce3.68%8.24%11.85%
Jinx11.85%18.38%18.38%
Singed1.37%2.3%2.3%
Vi5.74%15.4%18.14%
Viktor2.53%4.17%4.17%

 

Caitlyn messze a legnépszerűbb, a november 6-i 14,99%-ról a közzététel idejére több mint 26,1%-ra emelkedett. Teljes játékaránya most a második helyen áll, Lux mögött. A növekedés részben a közelmúltbeli vizuális frissítésének köszönhető, de az Arcane megjelenése is szerepet játszott benne.

Az, hogy a Riot a sorozat indulásakor kiadott a játékosoknak négy ingyen skint és magát a hőst is, szintén megkönnyítette a hozzáférést ezekhez a bajnokokhoz, hiszen nem kell Blue Essence-ért grindolni.

Jinx és Vi népszerűsége az egekbe szökött, megduplázódott, sőt megháromszorozódott a sorozat indulása óta. A páros jelenleg 18,38%-os, illetve 15,4%-os játékarányt mutat.

Jayce játékaránya 3,68%-ról majdnem megháromszorozódott 8,24%-ra, a csúcs pedig 11,85% volt. Hextech-partnere, Viktor 2,53%-ról 4,17%-ra emelkedett.

A sorozatban felbukkanó bajnokok egyre népszerűbbé válásának trendjéből egyvalaki kilóg, ez pedig Ekko.

Ő nem szerepelt név szerint a 2. felvonásban. Ez megmagyarázhatja, hogy miért csökkent a játékaránya. A dzsungelben 7,98%-ról 6,96%-ra.

Mivel a 3. felvonás elvarrja az elvarratlan szálakat, a sorozat fináléja csak még több játékost fog arra ösztönözni, hogy bejelentkezzenek a League of Legends-be.

Te próbáltad mostanában bármelyik Arcane szereplőt?

 

MOST ÉRKEZETT

KÁR LENNE KIHAGYNI