Több reklám, kevesebb pénz: Így változtathat a Twitch a platformon

A Twitchen túlélni már most is nehézkes. De lehet, hogy ez még sokkal rosszabb lesz, mivel a streaming óriáscég a hírek szerint a monetizációs modelljének olyan módon történő átalakítását tervezi, amely kevésbé kedvező az alkotók és a nézők számára.

Ez egy Bloomberg-jelentés jóvoltából derült ki, amely forrásokból úgy értesült, hogy magánbeszélgetések folynak drámai monetizációs módosítások feltárásáról – ezek közül néhány már idén nyáron életbe léphet, bár a források hangsúlyozták,

hogy ezek a tervek „még nem véglegesek, és el is hagyhatják őket”.

A fontolgatott lehetőségek között szerepel a legjobban fizetett partnerek fizetésének csökkentése, az előfizetésekből származó bevételük 70%-ról 50%-ra csökkentése. A partnerség különböző „szintjeit” is bevezethetik, különböző díjakkal és követelményekkel.

Mindez azzal párhuzamosan történik, hogy a Twitch idén keményebben támogatja a hirdetések megjelenését az oldalon: a Twitch 100 dollárral ösztönzi a streamereket, hogy több reklámot futtassanak.

Ezek a javaslatok nincsenek kőbe vésve, és lehet, hogy soha nem valósulnak meg.

Azonban sosem tudni…

kép: Twitch

Betöltés...
Keresés
Keresés