A Riot a League sebzésének átfogó csökkentésére készül, hogy “lelassítsa a harc tempóját”

A Riot Games jelentős League of Legends változtatásokat készít elő a fejlesztői laborban. A játékmenetet fejlesztő Riot Axes elárulta, hogy a 12. szezonban az egyre növekvő damage creep csökkentésére és a “harci tempó lelassítására” összpontosítanak.

Egyelőre nem világos, hogy ezek a finomítások minden bajnokot érintenek-e majd, vagy csak néhányat.

A League rajongói már egy ideje panaszkodnak a Summoner’s Rift csapatharcaira, különösen arra vonatkozóan, hogy milyen gyorsan oldódnak meg az új szezonokban.

Mostanában egy átlagos csapatharc 14 másodperc körül van. Ez drasztikusan csökken az előző szezonokhoz képest, ahol a tankok és a healerek miatt gyakran 50-60 másodpercig is elhúzódtak a kis harcok és az 5v5 fightok. Akkoriban az átlag közelebb volt a 22 másodperchez.

Riot Axes szerint ez az egyensúlyi “túlkorrigálásának” köszönhető – ezt a problémát a Riot Games még a 12. szezon vége előtt szeretné megoldani. Míg a nagy sebzésű harcok egyes játékosok számára izgalmasak, ez gyakran a játékosok képességkifejezésébe kerül.

“A következő hetekben beszélni fogunk a közelgő változtatásokról, amelyek célja a harcok tempójának lassítása” – ígéri a League of Legends fejlesztője.

Az egyik javaslat a fejlesztőcsapaton belülről a “bajnokok összes sebzésének 20 százalékos csökkentése” és “az összes gyógyítás és pajzs” hasonló szintekkel való csökkentése.

Januárban a League fejlesztőcsapata azt mondta, hogy minden játékváltoztató módosítást – és ez minden bizonnyal ebbe a kategóriába tartozna – a Mid-Season Invitational és a World Championship patch ciklusokon kívül fognak szállítani.

Ha a damage creep nerfek elkészülnek “az előszezon előtt”, a Riot szívesen leszállítja őket a szezon közepén.

Mit gondoltok, ez jót tenne a játéknak?

Betöltés...
Keresés
Keresés