Korábban 2022-ben a Riot Games megerősítette, hogy végre készül a várva várt League of Legends MMO. A gyártás felfutása közben Greg Street, a projekt alelnöke a játékosok véleményét kérte.
So let’s be a little more negative for a moment. Without bashing other games, what features do you NOT want to see in this game we are making?
— Greg Street (@Ghostcrawler) May 1, 2022
“Anélkül, hogy más játékokat ócsárolnánk, milyen funkciókat nem szeretnétek látni ebben a játékban, amit készítünk?” – mondta. “A visszajelzés mindig hasznos.”
Asmongold, aki a WoW miatt lett híres, rögtön becsatlakozott a véleménynyilvánításba és a válaszában három dolgot sorolt fel. “Karakterspecifikus fejlődés a fiókra kiterjedő fejlődés helyett, nyilvánvalóan hibás vagy diszfunkcionális rendszerek, amelyeket csak azért valósítanak meg, hogy később megváltoztassák őket, és a visszafelé haladás.”
Three things!
#1: Character-specific progress instead of Account-wide progress
#2: Systems that are obviously flawed or dysfunctional implemented only to be changed/improved later for “content”
#3: Backwards progression (losing items/exp)
— Zack (@Asmongold) May 1, 2022
Mindezek a dolgok olyan problémák, amelyekről már többször is beszélt a World of Warcraft kapcsán. Így természetes, hogy nem szeretné, ha a Riot Games ugyanezeket a hibákat elkövetné a készülő League of Legends MMO-ban is.
Bár nem Asmon volt az egyetlen streamer, aki megszólalt.
Shroud is beszállt a beszélgetésbe, ami nem meglepő, hiszen ő is a műfaj nagy szerelmese, amit a New World, Lost Ark és World of Warcraft játékokkal töltött számtalan órája bizonyít.
“Szintlépés” – mondta nyersen. “Szerintem a tudásból kell, hogy származzon a képességek megszerzése. Olyan világban akarok lenni, ahol, ha rákattintok a karakter létrehozására, minden, amit teszek, valamilyen szintű jelentőséggel bír, nem csak egy hosszadalmas tutorial.”
I think gaining power should come from knowledge, I want to be in a world where when I click create character everything I do has some level of importance and not just a long winded tutorial. I’ve talked a lot about this and I can only convey so much on twitter. 🙁
— Michael Grzesiek (@shroud) May 1, 2022
Asmongold többé-kevésbé egyetértett vele, és hozzátette a saját gondolatait. “Nagyon tetszett, ahogy a New Worldben még a tárgyaknak és a szakmáknak is, amiket a szintlépés során csináltál, volt hatása az általános gazdaságra.”
“Bár szerintem némi szintlépés kellemes, de legyen jelentősége és egy nagyobb cél felé vigyen a végjátékban.” Úgy tűnik tehát, hogy egy hullámhosszon vannak a közelgő játékkal kapcsolatos reményeiket és elvárásaikat illetően.
A cím egyelőre még a fejlesztés korai szakaszában van. Még semmit sem árultak el, beleértve a tartalmat, a dizájnt, a funkciókat és magát a megjelenési dátumot. Így még eltarthat egy darabig, mire megvalósul.
Mégis, az a tény, hogy a fejlesztők már most kapcsolatba lépnek az MMO közösséggel, és kérik a véleményüket, ígéretes jel. Ha mindent jól csinálnak, akkor kétségtelenül ez lehet a következő nagy dobás az iparágban.
Ti mit nem szeretnétek látni a LoL MMO játékában?