Az Apex Legends újra tarol az új szezon kezdetével, hiszen a sikeres játék újabb mérföldkőhöz érkezett.
A játék 13. szezonjának, a Saviorsnak május 10-i indulását követően a játék új rekordot állított fel a Steamen:
több mint 400.000 játékos játszott egyidejűleg a játékban csak a PC-s platformon.
Az új csúcs közvetlenül a sikeres szezonindítást követően született meg, amely a játék legújabb karakterét, Newcastle-t, valamint a játék rangsorolt módjának és a Storm Point térképnek a módosításait tartalmazta.
A rekord elérésében döntő szerepet játszott a szerver stabilitása, amely a korábbi szezonokban problémát jelentett a játék számára. A 12. szezon indítása során felmerült technikai problémák miatt a játékosok több platformon is FPS-csökkenést tapasztaltak, és sokan azon tűnődtek, hogy hasonló problémák fogják-e sújtani a 13. szezont.
Eddig úgy tűnik, hogy a játékosok többsége nem tapasztalt ilyen széleskörű technikai problémákat.
A Steamen az egyidejű játékosok korábbi rekordját mindössze néhány hónappal ezelőtt, a 12. évad során állították fel. Akkor a játéknak sikerült elérnie a 393.000 játékos körüli csúcsot. Most az Apex újra átrepült ezen a határon, és még a 400.000-es határt is megdöntötte, 412 556 játékosnál tetőzött a Steamen.
Apex Legends hit a new all-time peak player count on Steam for the Season 13 launch 📈
Over 400,000 concurrent players on Steam for the first time ever 🤝 pic.twitter.com/yMzLVEYBoA
— Apex Legends News (@alphaINTEL) May 12, 2022
Szokás szerint ez a határérték nem tartalmazza a többi platformon lévő játékosbázist, beleértve az összes konzolt, ahol az Apex elérhető, valamint az EA saját PC-s platformját, az Origint.
Elképzelhető, hogy a 13. szezon indulásakor az összes platformon egyidejűleg játszók száma meghaladta az 1 milliót is.
Bármennyi is volt az Apex valódi összjátékosainak száma május 10-én, a Respawn és az EA biztosan örülni fog, hogy a battle royale tovább növekszik. Az EA május 10-i eredménybeszámolóján arról számolt be, hogy az Apex teljes bevétele fennállása alatt meghaladta a 2 milliárd dollárt, és a vállalat arra számít, hogy a játék és a mellékágai végül évi 1 milliárd dollárt fognak hozni.
Ha a játékosbázis továbbra is úgy növekszik, ahogy jelenleg, akkor nem lehet túl nehéz dolga a játéknak, hogy elérje ezt a határt.