Kiborultak a League of Legends játékosok az új játék utáni eredményjelzőtől

Május 11-én a League of Legends végre elindította az új Kihívások rendszert, valamint teljesen átalakította a játék utáni képernyőt és az eredményjelzőt. A frissítés a Riot összehangolt erőfeszítéseit képviseli a League kliensének modernizálására, amelyet az évek során rengeteg kritika ért.

Míg a mérkőzés-összefoglaló képernyő többnyire dicséreteket kapott, az új eredménytábla megosztotta a játékosokat, mivel egyesek szerint a frissítés rosszabbá tette az eredménytáblát, mint ami korábban volt.

Miután az új eredményjelző elindult, a League játékosok Runeterra-szerte gyorsan megosztották a gondolataikat a változásokról. Az egyik tweet a frissítést szidalmazta, és azt kérdezte, hogy “miért néz ki a League úgy, mint egy mobiljáték?”.

Az új eredményjelzőt mind a képernyő alján lévő csevegés eltakarása, mind a sebzésgrafikon méretezése miatt ócsárolták. A League streamer Humzh szintén a frissítés ellen emelt szót, azt írva, hogy “rúgd ki azt a fickót, aki azt gondolta, hogy ez a felület jó ötlet”.

Azonban nem mindenkit zavar az új meccs utáni képernyő. Az egyik felhasználó visszavágott az állításoknak, hogy úgy nézne ki, mint egy mobiljáték: “Mi a baj ezzel? Százszor jobban néz ki, mint az elavult elődje, bárki is készítette ezt az új dizájnt, elképesztő munkát végzett”.

A frissítés, akárhogy is nézzük, mindenképpen modernizálja a LoL eredményjelzőjét, amely már kezdett rendkívül elavultnak tűnni.

Egy másik felhasználó azt állította, hogy a League játékosok mindennél jobban utálják a változásokat, ezért volt ilyen negatív reakció a frissítésre. Nos, ez igaz is, hiszen már lassan mémmé vált a közösség szenvedése minden egyes frissítéskor.

Mivel az eredménytábla-frissítés még mindig vadonatúj, lehetséges, hogy a Riot a jövőbeli frissítésekben igyekszik csiszolni rajta, hogy megnyugtassa a változások okozta csalódottságot.

Neked tetszik az új eredménytábla, vagy valóban kicsit furcsa?

Betöltés...
Keresés
Keresés