Hank Green szerint az Instagram az NFT-ből is csak hasznot húzna

Nemrég az Instagram vezetője, Adam Mosseri közzétett egy Reelt, amelyben elmagyarázta, hogy az Instagram azon dolgozik, hogy az NFT-ket alkotóbarát módon implementálja az alkalmazásba.

A videóban Mosseri elmagyarázza, hogy az NFT-specifikus funkciók hozzáadásával a platform újabb lépést tehet afelé, hogy segítse az alkotókat abban, hogy “abból éljenek, amit szeretnek”.

Hank Green az alkotók pénzügyeinek szakértőjeként arra hívta fel a figyelmet, hogy az IG mennyi pénzt keres a felhasználókon a platformján, és hogy megkérdőjelezze, hogy ez valójában kinek lesz jó.

Green azzal kezdi, hogy megkérdőjelezi Mosseri videójának hitelességét, és rögtön beleveti magát a számokba.

“Nem akarok gúnyos lenni veled, mert vannak barátaim, akik az Instagramnál dolgoznak, de jó lenne, ha befognád a pofád. 2020-ban az Instagram a tartalmak között elhelyezett hirdetésekből 24 milliárd dollárt keresett”.

 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Adam Mosseri (@mosseri) által megosztott bejegyzés

A népszerű YouTuber a továbbiakban arra utalt, hogy az NFT bevezetésének kevésbé van köze az alkotók segítéséhez, és csak egy újabb módja annak, hogy a vállalat megtömje a zsebét.

“Úgy hangzik, mintha egy igazán kemény diót próbálnának megfejteni – vagyis azt, hogy hogyan segítsenek az alkotóknak megélni abból, amit szeretnek, anélkül, hogy az évi 24 milliárd dolláros bevételükből bármit is megosztanának”.

Nem ez az első alkalom, hogy Gren kritikusan nyilatkozik a nagyvállalatok és az alkotók kapcsolatáról.

Még januárban a YouTube sztár feltöltött egy 20 perces videót, amelyben elmagyarázta, hogy a TikTok “drámaian alulfizeti” a tartalomgyártókat.

Mit gondolsz erről? 

Betöltés...
Keresés
Keresés