Egyszerűen lenyűgöző – Íme a Skyrim és az Unreal Engine 5 találkozása

Christian Gomm, a Myrkur Games környezetművésze készített egy lenyűgöző mock-upot a Skyrim néhány ismert helyszínéről, Unreal Engine 5-ben renderelve.

Nemrég már keringett pár alacsonyabb felbontású kép a Redditen Gomm munkájáról, de ezekről nem lehetett véleményt nyilvánítani. Ám most, hogy láttuk a magas felbontású screenshotokat és videókat, meg kell hagyni, lenyűgöző munkát végzett az UE 5 segítségével.

A világítás, a modellek és az anyagok minősége tényleg úgy feldobja Riverwoodot, mint amikor 11 évvel ezelőtt először láttam a falut. Gomm újrateremtette a nyugati őrtornyot is, ahol a Skyrim első sárkánycsatája zajlik, valamint a The Elder Scrolls 4-ből a Kvatch-on kívüli Oblivion-kaput.

A grafika nem minden, de azért van valami különleges abban, ahogy ezeket az ismerős jeleneteket ilyen hűséggel renderelik.

Íme a lenyűgöző videó:

A Bethesda a belátható jövőben is kitart a saját, házon belüli technológiája mellett, de a másik nagy, nyílt világú RPG-k mögött álló fejlesztő, a CD Project Red nemrég felfedte, hogy a cím nélküli Witcher 4 esetében Unreal Engine 5-re váltanak, annak ellenére, hogy a RedEngine-nel lenyűgöző hírnevet szereztek.

Az Epic legújabb Unreal Engine-iterációja még korai, de az eddig látott projektek és demók lenyűgözőek. Ha a vállalat ígéretei az UE5 könnyű kezelhetőségéről igaznak bizonyulnak, akkor ez a következő generációs nagyszerű játékok alapját jelentheti.

Nos, mit gondoltok, mennyire fontos a grafika? 

Betöltés...
Keresés
Keresés