A Warzone 2 januári bejelentése óta az Activision szűkszavúan nyilatkozott a BR folytatásáról. A megjelenési dátumtól kezdve a játékmenet alapvető részleteiig nem sokat tudunk azon az egyszerű tényen túl, hogy fejlesztés alatt áll.
Bár most úgy tűnik, hogy újabb részletek szivárognak ki egy nemrégiben lezajlott teszt után. Egy, a népszerű YouTuberhez, „NerosCinema”-hoz közel álló forrás szerint a rajongóknak számos jelentős változásra kell számítaniuk a Warzone 2-ben.
Bár egyelőre nincs bizonyosság ezekben az állításokban, más prominens iparági bennfentesek, mint például Tom Henderson, is beszóltak, hogy megerősítsék az infókat.
Ahelyett, hogy a játékosoknak egyszerűen csak be kellene váltaniuk a Buy Stationnél, hogy megszerezzék az első egyéni Loadoutot, hamarosan a folytatásban egyedi kihívásokon keresztül kell majd kiérdemelniük azokat.
„A Loadoutok továbbra is a játék részei lesznek” – állította a YouTuber – „de ezek a Strongholds nevű dolgok mögé lesznek zárva”.
A korai leírások alapján állítólag számos ilyen Strongholds lesz elszórva az új Warzone 2 térképen. A játékosoknak ezután be kell lépniük a Strongholdba, és teljesíteniük kell egy bizonyos célt a kiszivárogtató szerint.
Az „egy épületbe való beszivárgástól”, a „bomba hatástalanításán át” és egyszerűen az AI hullámainak megöléséig ezek a mini-kihívások látszólag Loadoutokhoz vezetnek, magyarázta Neros.
Ám én úgy gondolom, hogy ezek a szivárgások nem a Warzone 2-höz érkeztek, hanem a MW 2 mellé érkező DMZ játékmódhoz. Ez az új játékmód lesz, ami elméletileg az Escape from Tarkov nevű játékhoz fog hasonlítani, csak persze Call of Duty stílusban. Ezt egy másik szivárogtató is felhozta.
Sounds to me like some dude who got confused with DMZ and WZ2 lol
— Hope (@TheGhostOfHope) May 17, 2022
Ezért ezeket a szivárgásokat tessék óvatosan kezelni.
Ti mit gondoltok, jobb lenne, ha a Loadout nehezebben lenne elérhető?