Tagadhatatlan, hogy a játékipar virágzik, ezért mindenki be akar szállni. Az elmúlt néhány évben számos vállalat márkája ugrott be a játékpiacra, hogy részesedést szerezzen az érdeklődésből. Nem hibáztathatjuk őket.
Egy nemrégiben készült jelentés szerint egy átlagos játékos 58.000 dollárt (20.755.532 Ft) költ játékra élete során.
Néhány évvel ezelőtt az Amazon megszilárdította a helyét a játékszektorban, miután a Twitch Prime-ot Prime Gaming-re nevezte át. Nemrégiben a Netflix elindította saját játékplatformját, amely minden mobil előfizető számára elérhető.
Most úgy tűnik, hogy a TikTok következik a sorban, miután a legújabb jelentések megerősítik, hogy a közösségi médiaóriás játékok kiadásába kezd.
A Reuters jelentése szerint négy meg nem nevezett forrás megerősítette, hogy a TikTok Vietnamban olyan teszteket végez, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy a videómegosztó közösségi alkalmazáson belül játékokat játsszanak. A TikTok hamarosan, még az év vége előtt kiterjesztheti a tesztet egész Délkelet-Ázsiára.
A források névtelenek kívántak maradni, mivel ezt a lépést a TikTok még nem tette közzé nyilvánosan.
A Reutersnek adott nyilatkozatában a TikTok azt mondta: “Mindig keressük a módját, hogyan gazdagíthatjuk a platformunkat, és rendszeresen tesztelünk új funkciókat és integrációkat, amelyek értéket jelentenek a közösségünk számára”, ami nem sokat árul el.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a tesztek világszerte elterjednek-e, de a TikTok legújabb lépése aligha meglepő. A TikTok állítólag több mint egymilliárd felhasználóval rendelkezik, így logikus, hogy e felhasználók nagy része érdekelt lenne valamilyen játéktartalom elérésében.
Mit gondoltok, milyenek lesznek a TikTok játékok?