Már az előző héten szó volt arról, hogy a Valorant játékosok egy replay rendszert szeretnének a játékba. Most a CS:GO-ból kértek egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy átvegyék az irányítást a csapattársak felett, ha azok AFK-olnak.
ShisokuSeku azt javasolta, hogy a játékosok képesek legyenek irányítani az AFK csapattársakat haláluk után.
„Az egyik kedvenc funkcióm a CS:GO-ban a botok voltak. Sokkal kevésbé volt érezhető az AFK hiánya” – mondta a játékos.
„Azok számára, akik nem tudják, a botok egy pozícióban maradtak, ha azt parancsoltad nekik, és miután meghaltál, átvehetted az irányítást felettük” – magyarázta. „Kicsit azt kívánom, bárcsak a Valorantnak is lenne ilyen funkciója. A CS:GO végül eltávolította ezt a funkciót, mert az emberek kiszavazták a csapattársakat, csak hogy átvegyék az irányítást egy bot felett”.
Controlling AFK Players Characters after death? from VALORANT
„Mivel a Valorantban nincs ilyen szavazási rendszer, szívesen látnék egy AFK-játékosok karakterének irányítása típusú funkciót. Még mindig hátrányban lennél, mivel a spawnból kell mozgatnod a botot, de ez óriási mértékben megnöveli a siker esélyeit.”
Míg sokan dicsérték az ötletet, néhányan a válaszokban rámutattak a következményekre, amelyeket ez okozhat. „Tényleg nem akarod arra ösztönözni az embereket, hogy visszaéljenek a DC/AFK rendszerrel a saját előnyükre. Elég sok smurf van, és ha az ellenséges csapatban AFK valaki, akkor szívás, megölöd a legjobb játékosukat kétszer” – jegyezte meg valaki.
Mások nem igazán voltak az ötlet hívei, és sokkal jobban szeretik a jelenlegi rendszert. „Szerintem a Valorant nagyon jól megcsinálta ezt a rendszert. Bónusz krediteket, egy ultimate gömböt és páncélt kapsz a pisztolykörök alatt. Ez sokkal jobb, mint egy bot AFK a spawnban, mint a CS:GO-ban” – mondták.
Mit gondoltok, jobb lenne egy bot funkció, vagy jó az, ami most van?