A League of Legends és a Wild Rift között nyilvánvalóan sok a hasonlóság, de ez nem jelenti azt, hogy a rajongók ugyanazokat a skineket kapják majd.
A Wild Rift skin tervezőjeként dolgozó ‘Riot EarthSlug‘ közösségi médiás posztjában részletezte, hogy milyen folyamat szerint választják ki, hogy melyik skin kerüljön be az egyes játékokba.
EarthSlug pontjai közül a legfontosabb, hogy
az egyes játékokon dolgozó csapatok közösen választják ki, hogy mely skinek illenek a legjobban az adott közönséghez.
A döntéshozatal olyan tényezőkön múlik, mint a bajnok utolsó skinje óta eltelt idő, a skinek teljes száma és még sok más tényező.
Azt is érdemes megjegyezni, hogy EarthSlug szerint a Wild Rift számára egy skin elkészítése kétszer annyi időt vehet igénybe, és emiatt a csapatnak jóval a megjelenés előtt kell meghoznia a döntést arról, hogy mely skinek csatlakoznak a mobiljátékhoz.
E tényezők miatt nem minden, a League-ben elérhető skin kerül át a Wild Riftbe, és nem is fog minden, ebben a mobilos címben elérhető skin visszatérni a League-be.
EarthSlug arra buzdította a közösséget, hogy osszák meg a visszajelzéseiket arról, hogy mit szeretnének az egyes játékokban, mivel ez segít a csapatnak abban, hogy pontosan azt szolgálják ki, amit ők szeretnének.
A két cím közötti különbség a jövőben még nagyobb lehet. Még áprilisban a Riot egyik fejlesztője elárulta, hogy bár nincsenek tervek, de a Wild Rift exkluzív bajnokok hozzáadását sem zárták ki.
Egyelőre úgy tűnik, hogy az exkluzivitások mértéke a skinekre korlátozódik.
Ám akkor a kérdésem, hogy miért van 241236 Lux skin?