Az EA zászlóshajónak számító katonai lövöldözős sorozatának legújabb darabja, a Battlefield 2042 a régi rajongók bánatára történetmód nélkül jelent meg.
És mint azt a legtöbben jól tudják, számtalan más probléma is sújtotta a címet a megjelenést követően.
Az EA azonban igyekszik helyrehozni a dolgokat. A sorozatot készítő DICE például nemrég néhány vezetői váltáson esett át: Oscar Gabrielson vezérigazgató nyugdíjba vonult, és a korábbi Ubisoft Annecy főnök, Rebeca Cootaz lépett a helyére.
A kiadó emellett egy új fejlesztőházat is létrehozott, amelynek élén a Halo társalkotója, Marcus Lehto áll, és amely szerves szerepet játszik majd a Battlefield jövőbeli bővítésében.
A Battlefieldnek szentelt Twitter-oldal, a Battlefield Bulletin nemrég egy álláshirdetésre hívta fel a figyelmet, amely februárban nyílt meg a Lehto vezette Battlefield Seattle-i csoportnál.
ICYMI: According to a job listing by EA, Marcus Lehto's Seattle studio is looking for a Design Director to manage the design team & design vision of a "new #Battlefield single player campaign experience" while embracing "the core tenets" of the franchise https://t.co/iqKW84dpKQ. pic.twitter.com/UEZdHVVvaW
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) June 27, 2022
A szóban forgó hirdetésben egy dizájnigazgatót keresnek, olyasvalakit, aki képes a „Battlefield franchise alapelveinek” felkarolására. A Design Director feladata lesz, hogy ezeket a pilléreket egy „mesterien megtervezett egyjátékos kampányba” szője bele.
Úgy tűnik tehát, hogy a Battlefield következő része tartalmazni fog egy sztorimódot, ellentétben a széles körben elítélt 2021-es részével.
Az Electronic Arts és fejlesztőstúdiói továbbra is hallgatnak arról, hogy merre tart a sorozat legközelebb. Mindenesetre úgy tűnik, a kiadó felismerte a Battlefield egyjátékos kampányának értékét.
Mit gondoltok, mennyire fontos az egyjátékos/story mód?