A Riot AI segítségével kezelné a League és a VALORANT évi 3 milliárd reportját

A Riot Games egy külön csapata elképesztő mennyiségű játékon belüli reporttal foglalkozik, de a fejlesztők néhány új értékelési módszert terveznek bevezetni a játékaikba, hogy csökkentsék a verbális bántalmazást és a játékon belüli toxikus viselkedés mennyiségét, különösen a visszaesők körében.

Egy augusztus 29-i bejegyzésben a Riot azt nyilatkozta, hogy 2021-ben átlagosan körülbelül 240 millió reportot kaptak a különböző játékokból, ami éves szinten valamivel a 3 milliárdos határ alatt van. Saját becslése szerint, ha a Riot minden alkalmazottja évente 365 napot csak a reportok felülvizsgálatával töltene,

akkor minden egyes embernek “percenként körülbelül hat jelentést kellene felülvizsgálnia, hogy lépést tudjon tartani”.

A reportok megoldása nem egyszerű folyamat a Player Dynamics csapat szerint, amely kizárólag a játékosok tapasztalatainak javítására és a káros tapasztalatok csökkentésére összpontosít.

Sok játékos olyan viselkedésért reportol, amely nem érdemel büntetést, mások pedig “szándékosan rosszindulatú” jelentéseket küldenek. Ráadásul az olyan viselkedéseket, mint a szándékos feedelés és a trollkodás, sokkal nehezebb felderíteni, mint az egyértelmű szöveges/hangos csevegéssel való bántalmazást és az AFK viselkedést.

De a Riot meglévő módszerei és büntetési rendszerei jól működnek.

A Riot jelentése szerint a 2021-ben reportot kapott játékosok kevesebb mint 10 százaléka kapott újabb reportot a naptári éven belül.

A Riot Player Dynamics csapata az elmúlt néhány évben kapott adatok alapján képes volt néhány új módszert kidolgozni a játékosok viselkedésének értékelésére. Az automatizált hangértékelés még ebben az évben bekerül a VALORANT rendszerbe, és minden egyes beérkező jelentéssel javulni fog a rendbontó hangkommunikáció felismerésének képessége.

A machine learningbe való befektetések és a többnyelvű támogatás hozzáadása javítani fogja az automatikus szöveges értékelést, és a csapat a zéró tolerancia szavak listáját is bővíti.

A Player Dynamics csapat még nagyobb erőfeszítéseket tesz a visszaesők, a chat-alapú szabálysértők, a feederek, az AFK-ok és a throwerek megcélzására, miközben olyan lehetőségeket is vizsgálnak, amelyek lehetővé tennék a szabálysértők valós idejű büntetését.

Számos ilyen megoldást és funkciót a következő év során kívánnak bevezetni.

Mit gondoltok, szükséges ez a sok újítás? 

Betöltés...
Keresés
Keresés