Megérkezett a Modern Warfare 2 bétája, amely sok játékosnak nyújt lehetőséget az első ízelítőre abból, hogy mit tartogat számukra az Infinity Ward a következő CoD részben.
Ahogy az várható volt, rengeteg kritika övezi a játékot, egyesek úgy érzik, hogy a Modern Warfare 2 közel áll ahhoz, hogy egy szilárd belépő legyen, mások pedig a játékmenet formuláját érintő változtatásokat kifogásolják.
A Call of Duty guru JGOD meglehetősen kiegyensúlyozott véleményt fogalmazott meg, miután rátette a kezét a Modern Warfare 2 bétájára,
de azt állította, hogy a fejlesztők talán félrevezették a játékosokat, amikor azt mondták, hogy többféle játékstílus is életképes lesz.
A csatornájára nemrégiben feltöltött videójában JGOD a Modern Warfare 2-ben az ellenséges lépések által keltett dübörgő hangról értekezett. Azt állította, hogy ez, néhány más tervezési döntéssel együtt, arra ösztönzi a játékosokat, hogy leüljenek és campeljenek.
Azzal is érvelt, hogy a térképen való futkározás nem lehetőség, mert a fedezék mögé telepedett játékosok könnyen leszedhetik a közeledő ellenséget, mielőtt esélyük lenne egyetlen lövést leadni.
JGOD elismerte, hogy bizonyos játékosok mindig is szerettek mozdulatlanul maradni a többjátékos meccsek során, de a YouTuber aggódik amiatt, hogy az erő túlságosan az ő javukra billent.
Valójában JGOD úgy vélte, hogy a campelés annyira hatékony, hogy azok, akik ezt játsszák, könnyen lenyűgöző K/D-t fognak felhalmozni minden játékban.
Nem volt azonban csupa borúlátás, a CoD szakértő dicsérte a Modern Warfare 2 pályatervezését, és üdvözölte az új fegyveres fejlődési rendszert.
Úgy látszik, hogy JGOD az aktívabb játékosok miatt aggódik, hiszen ezek a játékosok megunhatják az állandó campelő játékosokat. Ám itt már aggódhatunk a játékért is, hiszen a Call of Duty egy arcade játék, ami a megállás nélküli akcióról szól és a túl sok „taktikai” változtatás teljesen megváltoztatja a játék identitását.
Ti mit gondoltok, jobb így a játék?