Dr Disrespect nem beszél túl sokat a Deadrop – fejlesztőcsapatának saját játéka – fejlesztési folyamatáról, és most pontosan elárulta, miért is van ez így. A színfalak mögött minden nap vannak frissítések, de a szupersztár úgy véli,
hosszú távon az a legjobb, ha szakértőkre bízza az ezzel kapcsolatos döntéseket.
„Hagyjuk, hogy a marketing csapat kibontakozzon… és a Two-Time itt van. Minden streamben beszélhetek róla, ha akarjátok, de néha jó móka, ha hagyom, hogy ez egy kicsit alább csússzon, és meglepetés legyen inkább minden”.
Doc elmondta még, hogy a fejlesztés egy új szakaszba lépett, ahol a mozgás „csont nélküli” változatát fejlesztik fel, amit az első pillanatképeken láthattunk, és az elkövetkező napokban kitalálják, hogyan csiszoljanak a dolgokon.
A főnök azt is megcélozta, hogy a hátralévő három előzetes esemény nem az egyetlen alkalom lesz, amikor a rajongók láthatják a játékot a helyszínen, és megjegyezte, hogy vannak nagyobb események is, amelyekre várni kell.
Nos, túl sokat nem tudunk arról, hogy ezek a nagyobb események mit rejthetnek magukban.