A League of Legends talán nem a grafikailag legintenzívebb játék, de a teljesítményproblémák ettől függetlenül még léteznek. Még az erős rigekkel rendelkező játékosok is küzdenek időről időre, amikor a képkockák véletlenszerűen az alacsony kétszámjegyű tartományba esnek.
Ez egyre nagyobb problémát jelent, és most a fejlesztők próbálják kezelni a problémát.
Az igazat megvallva: A Riot nem tudja, miért létezik ez a League of Legends hiba. A fejlesztők nem tudták házon belül megismételni, ezért tették meg azt a lépést, hogy a közösséghez fordulnak segítségért.
„Tisztában vagyunk vele, hogy néhány játékos olyan hibát tapasztal, amikor a League vagy a TFT képkockasebessége hirtelen leesik körülbelül 5 és 10 perc között, és körülbelül öt percig alacsony vagy kiszámíthatatlan marad” – közölte a fejlesztő ‘RiotTony’ a játékosokkal október 20-án.
League FPS midgame slowdown: Call for details from leagueoflegends
„Nem tudtuk reprodukálni ezt a problémát belsőleg, ezért közvetlenül hozzátok, játékosokhoz fordulunk, hogy megpróbáljuk azonosítani a probléma okát”.
Azokat a játékosokat, akik teljesítményproblémákat tapasztalnak a League of Legendsben, arra kérik, hogy küldjék el a PC specifikációjukat, valamint néhány más adatot,
hogy a fejlesztők minél hamarabb orvosolni tudják a problémát.
A League of Legends FPS-hibájának várható javítását még nem osztották meg, de minél több adatot kapnak a fejlesztők, annál gyorsabban a végére járnak a dolognak.
Te is tapasztaltál hasonló problémákat?!