Ahogy arról a DSOGaming is beszámolt, az Infinity Ward és a Beenox nemrég adta ki az MW2 PC-s Day One frissítését, ami körülbelül 55 GB-os méretben érkezett. A Patch Notes el is árulta, hogy milyen változásokat hozott ez.
Az Activision egyébként nemrég blogolt néhány változásról, és a Patch ezek közül a változtatások közül néhányat érintett. Nem is rabolnánk tovább az időtöket, nézzük egyenesen a Patch Notes soraiból, hogy mi változott:
Ellenség láthatósága
Az ellenségek feje fölé gyémánt ikonokat tettünk. Ez megkönnyíti a játékosok számára, hogy egyértelműen felismerjék az ellenfeleket a játékban. Emellett tovább finomítottunk a világításon és a kontraszton, hogy az ellenség jobban látható legyen.
Hang
Lerövidítettük a lépések hangjának általános hatótávolságát, ami lehetővé teszi az ellenséges játékosok számára, hogy közelebb kerüljenek a célpontokhoz, mielőtt azok képesek lennének érzékelni a lépéseket.
Folytattuk a csapattársak lépésének hangjának finomhangolását is, amely a béta során kapott visszajelzések alapján mostantól halkabb lesz.
A Dead Silence aktiválási hanghatásának hangerő tartományát drasztikusan csökkentettük.
Fegyverek
Folytattuk a fegyverek finomítását a játékban a bétajátékosoktól kapott visszajelzések és a játékadatok alapján.
UI
Keményen dolgoztunk a felhasználói felületünk számos frissítésén, amelyek zökkenőmentesebbé teszik a felszerelésed elérését és testreszabását. Javítottunk a menük navigációján, és továbbra is optimalizáljuk a UX-ünket.
Mozgás
Tovább finomítottuk a csúszást, a lógást és a merülést. A bétát követően néhány mozgási exploitot is kezeltünk.
Matchmaking
Végrehajtottunk néhány változtatást, amelyek célja a lobbi feloszlásának csökkentése a meccsek között.
Nos, készen álltok a vadonatúj játékra?!