Mit is jelent az “open-world” a Diablo 4 számára? – Kitálaltak a fejlesztők

A Diablo 4 nyitott világgal fog rendelkezni, de a Blizzard nem volt túl egyértelmű azzal kapcsolatban, hogy ez pontosan mit is jelent. Az IGN-nek adott új interjúban Joe Shely játékigazgató és Rod Fergusson, a Diablo menedzsere kicsit mélyebben is elárulta, mire számíthatnak a játékosok, amikor visszatérnek Sanctuary világába.

Persze a játék “open-world”, de valójában annyira nem is és emiatt a játékosok kicsit megosztottak.

“A mi történetünk lehetővé teszi a nem-linearitást, de van egy történet. Azt akartuk, hogy legyen eleje, közepe és vége. Egy bizonyos helyen akartuk kezdeni, és egy bizonyos helyen akartuk befejezni.” – mondta Fergusson

A Diablo 4 “inkább egy elágazó történet”, mondta, és a játékosok megválaszthatják, hogy milyen sorrendben játsszák végig a főbb részeket – és aztán újrajátszáskor más sorrendben játszhatják őket, hogy másfajta élményt kapjanak ennek eredményeként. Természetesen rengeteg lehetőség lesz arra is, hogy más dolgokkal lófráljunk, és ha akarjuk, figyelmen kívül hagyjuk a fő küldetést.

Az, hogy a játékosoknak szabadságérzetet adunk, ugyanakkor biztosítjuk, hogy az útjuk viszonylag kiszámítható módon haladjon az elejétől a végéig, meglehetősen ismerős megközelítés a játéktervezésben, és Fergusson érdekes betekintést engedett abba, hogy miért olyan népszerű és sikeres ez a megközelítés:

A Gears 5 munkálatai során (mielőtt átment a Blizzardhoz) a fejlesztőcsapat találkozott más játékok nyílt világú tervezőivel, akik elmondták nekik, hogy a nyílt világok egész ötlete “egy kicsit illúzió”.

“A játékosok azt mondják, hogy nyílt világokat és szabad választást akarnak. De azt is akarják, hogy megmondják nekik, hova menjenek” – mondta Fergusson.

Mit gondoltok, jól döntöttek a fejlesztők?

Betöltés...
Keresés
Keresés