Ezért nem találsz el senkit sem messzire – Frusztráltak a WZ2 játékosok!

A Warzone 2.0-nak végre volt egy kis ideje kibontakozni a játékosok között, és a CoD battle royale rajongói lelkesen kidolgozzák a legéletképesebb és meta fegyvereket.

Persze az egyik dolog, amit a játékosok figyelembe vesznek az új fegyverek kipróbálásakor, az a recoil, a kevesebb rúgás és a könnyen irányítható fegyverek kívánatosak a pontosság maximalizálása érdekében.

Azonban, míg a legutóbbi CoD címekben a fegyverek megtanulható recoil mintákkal rendelkeztek – ami azt jelenti, hogy a fegyver minden alkalommal ugyanúgy rúg (bár a tartozékok által bizonyos mértékben változhat) -,

a Warzone 2.0 fegyverei sokkal inkább véletlenszerű recoil mintákkal rendelkeznek.

A Warzone_Loadout által a Twitteren végzett nyomozás során kiderült, hogy négy, ugyanazzal a fegyverrel, ugyanazokkal a tartozékokkal és tartozéktuning-beállításokkal kilőtt tár négy teljesen különböző recoil mintát eredményezett.

“Ez az oka annak, hogy a távolsági harcok nem tűnnek következetesnek a Warzone 2-ben” – magyarázták. “Ugyanaz a fegyver, ugyanazok a tartozékok, ugyanaz a tuning (maximális recoil-stabilizálás), ugyanaz a hely. Négy különböző tár és minden alkalommal más-más mintázat”.

A megállapításokat a Warzone szakértő és a YouTuber TrueGameData is megerősítette, aki kijelentette, hogy saját vizsgálatai a recoillal kapcsolatban ugyanezt találták.

“Helyes” – mondta. “A recoil ezúttal nagyon véletlenszerű. Nehéz lesz tudni, hogy mit használjunk, amíg nem kapjuk meg az összes valós számot… És azt hiszem, talán egy nagy ok, amiért nagyon frusztrált vagyok a játékkal kapcsolatban”.

“Úgy érzem, hogy már nem tudok elsajátítani egy fegyvert, megtanulni a recoilt és jól bánni vele”.

A leleplezések zavart és frusztrációt váltottak ki a játékosok körében, akik közül sokan kijelentették, hogy a játékba és az egyes fegyverekbe való időbefektetés része a fejlődés. Ez hihetetlenül nehéz, ha a recoil mintázata minden tárnál változik.

Az egyikük így érvelt: “Nem a szerencsének kellene eldöntenie a tűzharcokat”. Egy másik azt mondta: “Szeretném, ha lenne egy meghatározott visszarúgási mintázat, amit megjegyezhetek”.

Néhányan azonban megvédték a mechanikát, mondván, hogy az a valós emberi hibákat tükrözi, és a véletlenszerűség bizonyos fokú beépítése a lövöldözésbe némileg kiegyenlíti a játékteret.

Biztosak vagyunk benne, hogy a Warzone 2.0 fegyverekről és a visszarúgásról még többet fognak mondani az elkövetkező hetekben, úgyhogy tartsátok nyitva a szemeteket a további részletekért.

Betöltés...
Keresés
Keresés