A Perkek minden Call of Duty cím szerves részét képezik, de a pontos mód, ahogyan elérhetőek és beilleszthetőek a játékosok arzenáljába, évről évre változik.
A Modern Warfare 2-ben az Infinity Ward először vezette be a Perk csomagokat.
Ezek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy négy perket válasszanak, amelyek közül kettővel kezdik a meccseket, kettőt pedig a játék során szereznek meg.
A vita akkor bontakozott ki, amikor az egyik játékos a Battle Hardened-et “szinte teljesen haszontalannak” minősítette. A Perk célja az ellenséges taktikai felszerelések hatásainak enyhítése, ezredmásodpercekkel csökkenti a Flash vagy a Stun időtartamát, ami a buffolásra való felszólításhoz vezetett.
As it stands, Battle Hardened is almost completely useless. from ModernWarfareII
A játékos azonban a Strong Armot is számon kérte, egy olyan alap Perket, amely az eldobható eszközök röppályáját adja meg, mielőtt eldobnák.
Azt írta: “A Flashek nagyon erősek… A Battle Hardened nem az. Tényleg, tényleg, TÉNYLEG nem… Úgy érzem, hogy a Tier 1 Perkek nagy része haszontalan (rád gondolok Strong Arm)”.
Mások is egyetértettek, azzal érvelve, hogy ahhoz, hogy az új Perk-rendszer megfelelően működjön, sokkal kiegyensúlyozottabbnak kell lennie a Perkeknek.
Te mit gondolsz az új Perk rendszerről?