A VALORANT 2020-ban érkezett az FPS-színtérre, mint a Counter-Strike gyilkosa. Most azonban átesik mindazon problémákon, amelyekkel a CS:GO is küzdött az élete során.
Életének ez a szakasza hosszú és fáradtságos időszakot jelent, amivel meg kell birkóznia. Annak ellenére, hogy a műfaj egyik legnézettebb FPS-címe, milliós versenyeket rendez, és több millió nézővel büszkélkedhet ezen események későbbi szakaszában, a Reddit úgy véli, hogy a játék alapvető problémákkal küzd, hasonlóan, mint a CS:GO.
A játék szükséges javításait részletező Reddit-posztban megosztották, hogy „a Val nagyszerű, de több kulcsfontosságú változtatásra van szüksége ahhoz, hogy top tierré váljon, és egy alapvető FPS játék legyen”.
Elég nagy port kavart a poszt a VALORANT közösségben, rengeteg visszajelzés érkezett minden irányból.
A játékosok egyetértettek az ismertebb problémákkal, amelyek általában címről címre terjednek. „A smurfing határozottan jelentős probléma” – mondta az egyik Redditor.
Mások a szerverek tick-arányainak jelentőségét kommentálták. Ez a beszélgetés deja vu lesz a CS:GO játékosok számára.
French-Bravo így kommentálta: „az igazi/natív 128 tickes szerverek drasztikus változást jelentenének, az biztos”.
Volt, aki a fegyverek kiegyensúlyozásával nem értett egyet és a Phantom buffjai mellett érvelt, mondván, hogy versenyeznie kell a Vandallal.
Ez volt az egyik pont, amivel az emberek nem értettek egyet. „Még mindig őszintén hiszem, hogy a Phantom lényegesen jobb fegyver, mint a Vandal” – mondta egy felhasználó.
A felhasználó bejegyzése kitért az áruházzal kapcsolatos változásokra is, és itt a VALORANT játékosok úgy gondolják, hogy a „vállalati kapzsiság” nem fog változtatni az általuk bemutatott problémákon.
Akárhogy is, ezeknek a játékoknak még évekig lesznek ilyen problémái. Annak tudatosítása, hogy ez egy folyamat, remélhetőleg segít a játékosoknak jobban élvezni azt.
forrás: dotesports