Annie egy egyszerű mid laner, de ez az egyszerűség valamilyen szinten ártott neki a League of Legends 13. szezonjában. Bár magas burst sebzése és target lockdownja van, a durabilitása szenvedett a meta változásával, és még a legkedvezőbb match-upjait sem nyeri meg.
A LoL 12.23-as javítása óta Annie 49,49% körüli győzelmi arányt tud felmutatni a mid lane-en, és a pick-aránya csekély, 1,35%.
A 13. szezonban eddig népszerűtlen és sikertelen, ezért a Riot szeretne neki egy kis szeretetet adni a rangsorolt szezon kezdetén. A LoL 13.2-es patch januárban érkezik, így a fejlesztők adnak neki némi extra segítséget a közelharci matchupokban, ahol a crowd controljával és a magas burst sebzésével jól fog boldogulni.
For 13.2 I'll be implementing some Annie Improvements. Overall looking to give her buffs in ways that mitigate pain points around spending mana to generate passive, Tibbers lifetime, and E usability. This should be reflected on PBE in the next few days. pic.twitter.com/RzagOXhPLf
— Ray Williams (@RiotRayYonggi) January 5, 2023
A passzív stunja, a Pyromania, mostantól készen áll a játék kezdetén és a respawnnál. Nem kell többé az első hullámban felstackelni, vagy W-t kihúzni invade esetén, hanem már az 1. szinten ingyenesen lehet stunod.
Az E, Molten Shieldje is át fog esni egy kisebb átdolgozáson.
A pajzs ereje megnő, és minden sebzést visszaver, nem csak az automatikus támadásokat. A reflektálás is jelentősen megnövekszik, de csak célpontonként, pajzsonként egyszer lehet használni.
Végül, Tibbers tankosabb lesz az AP skálázást hozzáadva az életerejéhez és a rezisztenciájához, míg a Molten Shield használata, amikor Tibbers a Riftben van, lehetővé teszi a sebzés reflektálásának kétszeres aktiválását.
Néhány játékos megkérdőjelezte a stun változtatásokat, csodálkozva, hogy miért kapja meg a játék indításakor és respawnkor, de recallkor nem. Williams szerint ennek konkrét oka van.
Az első, hogy visszaélnének ezzel és nem is akarja, hogy ez megtörténjen, a másik pedig, ha recallolsz simán feltudod stackelni a stunt.
A változtatások a League of Legends 13.2-es patchjébe kerülnek be, ami még január folyamán megjelenik, miután az év első frissítése január 10-én élesedik.