Nem sokáig marad velünk a Call of Duty „új” mozgása

A Call of Duty játékok hosszú évekkel ezelőtt is futószalagon érkeztek, ez pedig a 2020-as években sincs másképp. Szinte minden évben kapunk egy új, dedikált címet, miközben a színfalak mögött már készülnek a következő évek alkotásai is. A Black Ops 6 például négy éven keresztül készült, felfogni is nehéz, hogy mennyivel előre kell terveznie az Activision-nek és a fejlesztői csapatoknak. Mindezt pedig 2020-tól az ingyenes cím, a Warzone is bonyolítja, hiszen a battle royale kliensbe is integrálni kell az újdonságok nagy részét.

A Call of Duty fejlesztői ezt azonban igyekeznek megkönnyíteni maguknak. A közös játékmotor mostanra kötelező lett, minden cím a Call of Duty: HQ kötelékében készül. Ennek köszönhetjük, hogy a Black Ops 6 technikai értelemben csak egy DLC, ahogy bizony a 2025-ös és 2026-os címek esetében sem lesz másképp. Ez az egyes csapatok közötti munkafolyamatokat, illetve a Warzone integrációt is jelentősen megkönnyíti, ám az egyedi játékmotor adta lehetőségektől elesnek így a játékosok.

Nem sokáig marad már a Call of Duty „új” mozgása

A Black Ops 6 egy új mozgásformával örvendeztette meg a játékosokat. Megérkezett „omnidirectional”, azaz a minden irányt megengedő mechanika. Gyakorlatilag bármelyik irányban sprintelhetnek, csúszhatnak a játékosok, mindeközben pedig a lövést sem kell abbahagyni. Ezt pedig bizony később a Warzone is megkapta, a játékosok legnagyobb örömére, néhányak legnagyobb bánatára.

Az biztosra vehető, hogy a 2025-ben érkező Black Ops játék még tartalmazza az új mozgást, ám a 2026-ra várható Modern Warfare 4 aktuális, félkész változataiban az omnimovement legkisebb nyomát sem lehet felfedezni. Természetesen utólag módosíthatnak ezen a fejlesztők, ám erre igencsak kevés esélyt látnak az iparági szakértők. Úgy tűnik tehát, hogy az Omnimovement mindössze két játékot élt meg, 2026-ra más tervekkel érkezik az Activision. 

Betöltés...
Keresés
Keresés